24

ponedjeljak

prosinac

2007

ShOwTiMe,pRaZnIcI.....JeEeEEeE!!!

Hay ppl!!!Evo mene pišem novi post...da..ima napokon dobrih novosti!!
Bila sam na showtimu,i da...na početku sam se smrznula jer nas ti neki debili nisu puštali...bilo je fkt puno ljudofa.Bila je i Ana,Matea, Monika i monikina ujna..I da...kad smo ušli..vidjela sam Beline!..ugl..nwm..to su vam dvije nerazdvojne sestre..hehe.lol..i tak..baš je bilo lodo..a kad je mario p.počeo pjevat svi su vrištali...mario mario!!!!..i ja isto..pa naravno..hehe
I tak..onak ja uopće nisam niš čula kad su pjevali,jer su se svi derali...i tak...to..
Ugl..franka je pobjedila..iako sam ja mislila da će pobjedit mario..crycrycry...al oke..sve..
I tak...no dosta o showtimeu...
dA NApokon..nema škole...yupi!!...malo odmora...aleluja!!!
Prošla sam s 4...oke...i tak...
Hehe...jučer sam bila u Avenue Mallu..neš kupovat..i tak to..
I tak...da..imam 103 komentara...aleluja..dugo nisam imala tolko komentara...
tNX pPl!!!sVe Ću ja vama odvratit..dOn t WoRRy!!
Danas idem na ponoćku..al točno u ponoć..e kak ja mrzim kad neko govori tipa:danas idem na polnoćku..o jbt..e..da...nisam mogla izdržat..morala sam prostačit..lol....
I tak...snijeg pada..i tak mi je drago..još prije Božića..i tak...to..
A niš...SRETAN BOŽIĆ SVIMA!!(sutra)PozZ i ostavljajte mi puuno komentara!!!


LEONA LEWIS - BLEEDING LOVE (VIDEO)

Christmas

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.