19

ponedjeljak

studeni

2007

~hY lJudOfI~

Hy hY Hy!!mahmahmah
okee...helllooooou...ono..hellouuu
ljuddddddddddddddddddddddddddddddofii!
i tak..kaj ima kod vas?kak ste kaj?
itd,,,da ne duljim...mrzim ponedjeljak...fizika...i tak to..
ugl...ma nwm..ne da mi se pričat...danas sam se trebala javit povjest..al jbga..nisam imala hrabrosti..pa ću se sutra,,,držite mi fige!...thumbupthumbupthumbupyesyes
..i tak..ma niš posebno ovih dana
pao je snijegić..baš mi je super...jbga hladno je al jbga.
nwm...eekeekeek
okeee...kaj još...onak..nemrem se sjetit..
jbga ono..
možda sam dobila neakvu bolest..??
šala
bila sam vani::
sa Anom i Ines..tak malo smo se izgrudale.i tak...to
okeeee..
E ana vam radi avatare...pa posjetite njen blog..mislim...ak želite ..
yessss..sjetila sam se svegaaaaaaaaa
nisam bolllesna..ljudoffi..!
GlEdALa sam i showtime.skoro sam napisala snowtime..tj.sad sam to napisala
hheheh..nwmmmmmmmmmmmmmm
i tak super mi ja franka i onaj kaj se fura na justina..mario
i tak..eto
gibam sad..
tnx kaj ste me komali..nastavite i na ovom postu..
pOzZ!!mahmahmah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.