31

petak

kolovoz

2007

.....Šta će mi više, kad je ona samnom tu (ja gledam ju cijeli dan)Niti jednu drugu, samo nju (vrijeme leti, ja uživam)....

HeLOuuuu!!!Evo mene nakon nekoliko dana...!!!mahwavesretanyesKao što vidite naslov je od one pjesme s tv-a...od connecta...nov@ stars...super mi je ta pjesma...yesthumbupthumbup...odlična....lol...!!Hvala na komovima...yesthumbupsretanzuboDanas sam bila vani s Anom...išle smo po Ines al nje nije bilo...notuzantuzannocry.nono.išle smo po sladolede...finofinofino...naravno...i kad mi u dućanu i ono dođe meni neka baba ja ju znam...ugl..ne da mi se pričat...ugl..nabit ću je jedan dan...smislit ću neku gadnu osvetu...još se baba počela derat na mene.burninmadburninmadheadbangmad..neko ode u pm...lol..partyyeseekyes...ugl..danas smo vidjele sve moguće..ok no to nije bitno...lol.!!!...da sigurno ste čuli da se otvorio novi veeeliki shooping centar...ugl..sve moguće..Avenue Mall...nisam još bila..al pisalo je u nekim jebenim novinama da je bilo 70.000 ljudi...lol..eekyesnutzujozujo....i tak...da moram vas podsjetit...iako ste već sami jebi ga svjesni...još malo pa škola...za 2 dana.burninmadmadheadbangroflno..zašto tako kratko???..lol...neee bi jaaaaanotuzannono...eto to je bilo sve za danas...ostavljam vam videich...

NOV@ STARS-Coonect



slikice...



Eto ga to je tooo...idem sad...pusek i ostavljajte komentare...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.