14

utorak

kolovoz

2007

I ain't got no money,I ain't got no car to take you on a date...I can't even buy you flowers,But together we could be the perfect soulmates

HeLlOUUUUU!!!wavemahBrzo se javljamyes...ugl.tnx na komentarima..yeswink...i tak...kaj ima kod vasss???..evo ja sam danas bila s Anom...i tak...išle smo po onog peseka...ali ga nije bilo....nit je više pisalo dajemo pse...a jbga...zivot ide dalje...smijehthumbup...i tak...jucer sam gledala neki film na novoj tv...kak je neki debilzujobanglud(ugl.istiniti film)silovao...ma o tome mi se ne da baš pričat..ludlud.a ugl.jbga...necu ni prepricavat jer mi se ne da a jbga zna onaj ko je gledao...ugl.osuden je na 124 god.zatvora...tak mu i treba!!!!thumbupugl.... e da moram napisat ...štafetu koju mi je predala VuJA...daaa pa sad to moram napisat...pa krennnimoooo

1.JUTRO ILI VECER???
Ok...zbilja ne znam...al kad bi morala birat...onda vecer...navecer su non stop dobri filmovi...jutro je sjebano...ugl.bolja je vecer!!

2.CRVENO ILI CRNO?
Bolje mi je crno!!thumbup...crvena mi je nekak staromodna kaj ja znam...

3.COKOLADA ILI CIPS?
Mljacccnjaminjami....obadvoje...al ipak cips pobjedujeeee!!!thumbupsmijeh

4.RAJCICA ILI PAPRIKA?
Ok...bolja mi je rajcica...iako je dobra i paprikkkkaaaa...

5.KUCA ILI VRT?
KUca naravno!!!...jebeš vrt..smijehthumbupsmijeh

6.OSVETA ILI KAJANJE?
NEMmAM pojma...ni jedno ni drugo..al dobro možda ipak kajanje..lolchek..thumbupsmijeh

Sad ja dalje predajem štafetu ovim ljudofima:
Cool girl
-ˇ°VaLlE-bLaTiNee°ˇ-
BEAUTIFUL GIRL 4 ever

I sad...kao i uvijek...video i slikeee





PuSa i OsTavljajte KoMOVEEE----pOzZZ!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.