08

srijeda

kolovoz

2007

SHuT uP aNd DrIvE!!!!!

HeLLo svIMA!!!!wavewaveNa početku se moram svima zahvalit na komentarima...LoL...tnxxxx...svima...thumbupthumbupyesyes
Ovak...više mi nije dosaddddno..ludlud,,,jupppi!!thumbupyeswinkVratila se Ana...i sad napokon imam nekoga...da...moram vam reć da dva(cijela)dana nisam bila na kompu..hheeheh...to je rekord!!!thumbupthumbupsmijeh
I tak....po cijele sam dane vani s Anom...danas smo išle u Mcdonalds..prvo smo kupile sladoled...pa onda veeliki pomfrit...nakon toga..opet sladoledi....i to 3...i tak...onda...sok...pa....žvake...kad smo išleiz McDonaldsa...prolazile smo kroz neku ulicu...i vidjele smo da neki ljudi daju psiće...a kak su slatki...vidjele smo ih...jooj ja bi ih!!!..i to vam je to...onda nam je bilo dosadno...pa je Ana otišla doma...a i ja...LoL...i sad sam na kompu i pišem ovaj post...e da...nisam rekla kaj je bilo...neću ulazit u detalje...i jbga..ugl.išle smo u knjižnicu na internet..ja pitam:jel možemo na internet??...ona kaže:imate li iskaznicu??...a ja kažem nemam...dođe ona...jesam li član knjižnice...dođem ja jesam(a zapravo nisam)..lol...mislim...kaj me glupača pita...jesam li član knjižnice...a rekla sam joj da nemam iskaznicu...kaj filozofira???..i tak ona počne provjeravat u kompu...ime i prezime...a ja ...omg..tad nije bilo mene u tom fucking kompu....ja zapravo nisam član....lol...i tak mi počela neš srat...kao...govorila je...cure jeste li vi ikad bile u knjižnici??..jel vi znate govorit???...a ja u sebi mislim...odi u pm!!!!smijehthumbupthumbup
Glupača...očito joj je danas bio loš dan...pa se morala iskaljivat na nama...al neće više...jbga...sljedeći put kad ću ić u tu knjižnicu...pripremit ću poseban govor,samo za nju!!!!...smijehsmijehthumbup
To je tooo..idem sad...ostavljam jedan video i slike naravno...!!!





Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this!

Evo ga...idem sad...ostavljajte komentare...PuSa!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.