03

petak

kolovoz

2007

Flames to dust,Lovers to friends,why do all good things come to an end???

Hayyy ljudofi!!!mahwave...evo mene opettt...kaj ću piše mi se nekaj...pa ću to i napisatsmijehsmijehthumbupUgl.danas sam malo sređivala blog..i ono čitam svoj prethodni post..(post prije ovog..)..i da...skužim da nisam prostačila...heeheh..1.put...lol...heheeh..smijehsmijehsmijehsmokinI tak...kaj ima kod vas ljudofffi?????...kaj radite...meni je jakooo dosadno...bangbangda se ubiješ...zujoludlud..i da fuck...ono...jako je dosadno...na tv-u nemaaaa nikajjjj...a jbga...život ide dalje...Ugl. opet ne znam kaj da vam pišem..i da...ne znam...sigurno je svima ovaj post glup..al jbga..kaj ja moguuu...i da...sve ću vas stavit u linkove koji ste došli na moj blog...obečajem!!!coolyesyesyesTnx svima na jebenim komentarchekima...smijehsmijehsmijeh..i tak...po cijele dane sam na kompu..(dobro ne baš po cijele...al recimo)smijehsmijehthumbup...i tak..sad svima ostavljam komentare...gledamO.C. I naravno Tree Hill....i to je to...e da..sad sam igrala test fucking inteligencije...i da dobro je ispalo..iako je sveee sjebano...ugl.ako želite probat evo tog testa...Test InTeLiGeNcIje....SRETNO!!!thumbupthumbupyesyeswinkUgL.
TO BI bilo sve od mene..za kraj vam kao i uvijek ostavljam jedan video i slikice..




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.