24

nedjelja

lipanj

2007

And if you have to leave I wish that you would just leave...

Ej ljudofi....sad češće pišem postove jer nema fucking škole!!!!Aaaaaaa napokon je završila....!!jUPII!!!yes!!!!To!!!!Ovaj post će bit fkt kratak...a moram vam nešto reć imam novi blog ali sa avatarima...mislim još ih ne znam onak pravo radit...pa eto ak želite doć do njega...Klikni na ovo!!!!!!....ugl.ljudi tj.shaki01 neću još radit štafetu jer mi se ne da...al budem...samo ne znam kad...ok??...i kaj ima kod vas???....lol...lol...
!!!!Vidite ja sam sva u promjenama...promjenila sam dizajn..onaj mi je fkt išao na živce!!!...promjenila..avatar....napokon!!!!,,,promjenila sam ime kod ostavljanja komentara...!!!napokon!!!!....i sad imam new blog ali sa avatarima!!!!Tnx svima na komentarima....!!!!
E da chat-box mi je otišao u arhivu gdje će i ostat tamo....pa ak se netko želi dopisivat....chat box je u arhivi...možda ću ga stavit opet...da ne bude u arhivi...al eto...!!!!Mislim da bi to bilo sve....za sada...evo vam par slikica i video:

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics myspace layouts, myspace codes, glitter graphics myspace layouts, myspace codes, glitter graphics myspace layouts, myspace codes, glitter graphics myspace layouts, myspace codes, glitter graphics
OK LJUDI TO JE SVE OD MENE ZA DANAS...OSTAVLJAJTE PUUUNO KOMENTARA....I pOzZzzZzZ!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.