20

srijeda

lipanj

2007

ABeCeDa...

Evo me!!!!napokon...nakon dugoooooog vremena....aaaaaalalllalallaalala...!!! Još samo sutra i GOTOVO!!!!
Pa mislim bilo je vrijeme...već otkad...!!!!thumbupsmijehcoolwink
I tak....ocjene su ok...mislim dobre su...može proć...thumbupsmijehwink
Imam jednu molbu....drugarice ŠehErEzAdO nemoj brisat blog...pliz....!!!!!
Ugl.znam da mi je štefeta već odavno uručena....al ne mogu još....sljedeći post će biti štafeta....a abecedu ću sad u ovom postu napisat...pa eto...I da vas pitam!!!..kak ste??...kaj radite???...kakve će vam biti ocjene??...kaj ima??smijehcoolthumbupi tak....i tak...i tak...i tak..!!
Ugl.napokon sad mogu pisat post...jer imam 514 komentara...omolim vas podsjetite me kolko ste mi komentara ostavili...inače...ja ću to sigurno zaboravit....mislim neću al moguće je da se i to dogodi...alalalalla....!!!!!uGL.
ovaj tjedan je bio fkt sjeban...prvo sam morala odgovarat matematiku...i nikak da je se rješim...a napokon me danas pitala... i eto...rješila....sam se...!!Danas smo gledali film..kaj ja znam koji...ugl.bilo je malo dosadno al bolje to nego da pišemo i tak...Svi koji ste mi došli na blog nadam se da ću vas uskoro stavit u linkove....!!!i tak...ugl.dosta i o školi,,,,,..a sad slijedi jedna abeceda....:)
A-Ana,moja best frendica
B-bigoo,str.ma znate vi sami...a nije mi niš bolje palo napamet...
C-nemam pojma...
D-drugarica,alalala
E-Ema,tnx kaj si mi govorila na mat.
F-Fizika,.....nema komentara...(madburninmadheadbangmadburninmad)
G-a jbga nemam pojma....a kad već moram...govno...ne mogu se ničeg drugog sjetit..
H-Hitler!!!....znamo svi koje on....Hawaiiiii....štela bi ić tamo...(ne obazirite se na ovo štela...
I-Ivona....to sam ja...moje ime...
J-Jeebena...nova pjesma od connecta...(ova mala mi je jebena....)
K-KU***.....aaaaaaaaahhhhhhhhhhahahahahahah
L-lepošno....Inesina riječ....
M-mopsići,baš su slatki........
N-nemam pojma...
O-ovca,sjebana životinja...
P-Pcd....moja naj grupa
R-ruka,...a jbga s njom pišem...valjda...rihanna..super pjevačica!!!
S-sapun s njim perem ruku s kojom pišem...mislim obadvije ruke...,serije....non stop ih gledam...
T-TV...
U-Umbrella....nova pjesma od Rihanne...dobra je!!!
V-Vuja....ostavlja mi puuno komentara,,,,(tnxxxxx)
Z-zima,nešto što mi trenutno jaaaaaako nedostaje(vrućine,,,,, su velike)!!!!
ETO TO JE BILA MOJA ABECEDA....A ABECEDU DALJE PREDAJEM
Dany&Adry
4 crazy girls
Ana

EVO JEDAN VIDEO NISAM ZNALA KAJ DA DRUGO STAVIM PA ETO...


pOZZ LJUDI!!!!ostavljajte komentare!!!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.