11

ponedjeljak

lipanj

2007

**MATURALAC**

Hey hay hoy ljudeki!!!!Evo ja se nakon duggggggggggggooooooog vremena javljam!!!Sorrytea ako nisam ostavljala al mene vam njie billo 5 dana....maturalac....je bio....!!!Bilo je zakon!!!thumbupcoolthumbupthumbup
Sad ću vam ukratko ispričat kaj je bilo na maturalcu!!!!
1.DAN - bilo je super,kad smo došli morali smo raspakirat i tak te gluposti...navečer smo trebali spavat al niko nije spavao,svi su izlazili iz jedne sobr u drugu...i tak...smijehsmijehheheheh.....lol....!!!!
2.DAN -išli smo se kupat i tak... i ne znam kaj je još bilo al nešto je i tak
3.DAN -opet smo se išli kupat i razgledavali smo jebenu Korčulu...možda ovo nije točno kaj ja pišem al eto ko će se svega sjetit....i da ovo moram spomenut...išli smo u grad iako mi se nije dalo al eto išla sam....svi su skoro otišli u disko osim mene,Anice,Lene,Nere...i još nekoga kaj ja znam koga???
i tak vrijeme je prolazilo i prolazilo....i prolazilo...meni se već počelo spavat a trebali smo ić u pol 12 navečer...skoro sam zaspala...a onda čak nisam ni moglka hodat od pospanosti...a lol....to vam je tak....mislit ćete svi da sam luda..al to je bila čala...kad smo išli u hotel natrag....na cesti sam vidila majmuna kako se igra s ping pong lopticom...
hehehhehehhe...ja sam vam stvarno luda!!!ludludludthumbupsmijehsmijeh
i tak 100 puta...
4.DAN - ma ja nemam višpe pojma ugl.kupali smo se... i tak išli na Mljet..Lumbardu--->mislim išli smo prije na LUmbardu 2.ili 3..dan.
kaj ja znam više....
5.DAN - taj dan ću pamtit--->išli smo domeka...i tak...
došli smo u restoran neki kaj ja znam...poslije ručka smo se išli vozit u nekim čamcima...i taj vozač koji je nas vozio je fkt bio pijan....popio je 3 gemišta!!!...nije ni čudo....i kak smo se vozili oko nas su bile trstike velike....najveće...mislim....velike...su bile...!!!!!!!!!!
i tak pao tom jebenom vozaču šešir u vodu...heheheh...zatim smo se 6 puta...ja mislim...zabili...prvo smo se zabili u tu trstiku... i ja naravno sam bila prva sjedila pa je to sve skoro otišlo u mene...al bilo je zabavno...onda smo se ja mislim zabili 5 puta u trstiku ili šaš kaj je to već....???
6.put smo se zabili u u drvenu stepenicu...al bilo je fkt suppper!!!!
Eto to je bilo ukratko o maturalacu znam sigurno da sam pogriješila negdje u pisanju posta ili nekaj nisam spomenula al eto...
Danas smo imali UJUTRO školu!!pa to nije normalno jer smo se jučer odnosno danas vratili sa maturalca pa došli smo u ponoć...čovječe...daj se ubij...šteta kaj nisam ponjela jastuk da mogu spajkit...al eto...spavala sam gotovo na svim satovima....pa kad sam bila pospana pa ko ne bi bio????Nisam čak ni štela doć u školu al eto ipak sam došla...lol....E da vas nekaj pitam??kaj ima???kod vas novoga???kaj radite ovih sjebanih dana???Ovo mi je ja mislim najduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuužžži post koji sam ikada napisala....lol...čitamo se....a sada ono videiiiii....





OK to bi bilo sve za danas...idem gledat seriju...to su bile (shakira don*t bother i pcd don*t cha)!!!Ostavljajte i dalje puuuno komentara....post pišem kad napunim 500 komentara....stoga buditevrijedni pa mi ostavite tih 500 komentara...plizek ljudi ja znam da vi to možete...
I sad jedna nagradna igra...
1.ako mi ostavite 30 komentara ja ću vama ostavit 50
2.-//- -//- -//- 50 komentara -//--//-//-//-//-//-//- 70
3.-//-//-//-//- 10 komentara ja ću vama 20
Eto ovo je najduži postek...al eto nisam dugo pisala pa eto da sad napišem!!!!sretno u ostavljanju komentara....a sad idem ja...
ostavljajte komentare....pozz...!!!!mahwavecoolsmijehthumbup

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.