25

petak

svibanj

2007

Dare.....lol.........

Ej ljudi!!!!!!Ja fkt nemam pojma kaj je meni u zadnje vrijeme???...non stop pišem nove posteke...pa da iskoristim to vrijeme....malo....lol....Fkt tnx svima na komentarima!!!!....al mogli ste malo više ostavit...al dobro nema veze...niste imali vremena ostavljat....i tak....eto ne da mi se više čekat da napunim puuuno komentara.....i tak...hoću imat puuno postova!!!!!...pa to je dobro.....joj kak sam ja dosadna....lol....ljudi....!!!!!ludbangbangbang...ma da se upucaš!!!!!
Ma evo da više ne budem dosadna....neću više pričat o tome!!!!!!thumbupsmijehcoolwinkyesI kaj ima kod vas????Kaj radite???????.....kak ste???-------------------------------------------->lol......koja dosada....lolllllllllllllllllll....!!!!!ludbangbangbangbangheadbangmad
burninmadzujozujozujoEto da vam sad ukratko ispričam kaj je bilo ovih sjebanih dana....!!!!....smijehthumbupcoolwinkyesthumbupthumbupEvo od srijede....pa imali smo glazbeni!!!!....to je super!!!!....slušali smo neke skladbe.....ma kaj ja znam kaj je to.....ugl.neke skladbe...i znaju svi ostali kaj sam i radila.....ne da mi se o tom pričat... i tak....pisali smo kemišu....(moj novi naziv za kemiju.....hehheheehh).....lol....al to je bilo u čet......E danas je bio petak....lol.....napokon i gotov ovaj tjedan!!!!!!!!!!!!ugl. imali smo eng. dosada...pitala me....al nisam niš ni učila.....al eto dobila 4!!!....pa to je dobro...smijehthumbupcoolwinkyes....onda smo imali zemljopis....al nije ispravio tetove...a ne....a jbga...život ide dalje....burninmadburninmadburninmadburninmadheadbangheadbangmadmad
onda je slijedio likovni( i to 2 h) da se ubiješ...koja je to dosada.....a za pribor smo imali:škare,ljepilo,konac,iglu...lol....koja smotanost....igla????
al eto...dobila ja 5!!!!!jupppppppppppiiiiiiiiica!!!!!smijehthumbupcoolwinkthumbupthumbupthumbup
i to je to ne da mi se više pričat.....o školi!!!!!!!!!!!!!!!!looooooooollll
ludludpartybangbangbangE da Ines je napokon popravljen komp!!!!!aleluja.....sad ćeš mi morat ostavljat komentare.....milom ili silom....lol.....heheheehe....e da.... i uskoro će maturalac....yesss!!Ja bum bila u sobi sa Anom i Ines....thumbupsmijehcoole i danas sam bila vani....i tak srele Ines....sa još nekim....hehhehe.....zna InES....HEHEHE.... i Ana...thumbupsmijehcerekcerekcerekcerekcerekcerekAl eto neću sad napisat koje to...al istina je da ga ines vara sa....f......!!!!....etooooooooooooooooooooo...idem vam ja.......kao i uvijek ću vam i dalje ostavljat puuuno komentara,,,,,a vi meni!!!Svi koji ste mi došli na blog....uskoro ću vas stavit u linkove....a sad sigurno znate kaj slijedi....videi:GORRILAZ:Dare

i još jedan.....baš je dobra pjesma....gWeN sTEfANi...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.