22

utorak

svibanj

2007

Evo me opet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey ljudi evo mene opet....!!!!thumbupsmijehcoolyeswinkmahwaveOdlučila sam napisat post i tak....lol....post u 23 h???Omg...smijehwinkludzujoAl eto....U školi je sve ok....osim kaj smo danas pisali test iz zemljopisa....al nadam se da ću dobit 5 ili 4.....thumbupsmijehcoolDobro to sad nije važno....mislim je....al nije...hehheheheh..lol...lol..lol...lol...lol...lol..loll...lol...evo kao što ste i vidili promjenila sam dizajn...jer mi je onaj već fkt dosadio....ludbangbangbangPa i ovaj nije loš:I lIkE tO mOvE it...fora:)......:)....lolllllllllllllllllllllllllllll...!!!!!!smijehthumbupcoolyeswink
Danas smo imali rod.sastanak ali i mi smo bili unutra kad su oni neš govorili kaj ja znam kaj nekaj vezano za maturalac...i tak.....lol.....lol.....lol...lol.....lol koja dosada....ludzujobangbangda se upucaš!!!!!!!!U pon.su nam opet bili oni psholozi...lol...lol..lol...lol...lol...loll....koja dosada....opet....i zauvijek...bangbangludludludzujozujoPričali smo o nekima riječima kaj ja znam neke predrasude.....i bla bla bla.....Tehnički nismo imali....nemam pojma zakaj....nije bitno...i kak smo imali poslije teh.imali
rod.sastanak....ja Ana,Lena i Nera smo ostali...a svi ostali su otišli u Vrapče....šala VELIKAAAAAAAA!!!....otišli su domeka....lol....!!! I tak to je sve idem ja saaaad...budem vam ostavila puuuno komentarcheka....!!!!smijehmahwavewinkyesmahwavemahwavewavemah
Tnx svima na komentarima....i tnx Ana na onom videu...oj ti vilo velebita...evo video jedan...Rihanna:S.O.S.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.