18

petak

svibanj

2007

So gimmie the work yeah cause if you no gimme the work the blue balls a erupt yeah..LoL....

Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ljudofi.... mahwavecoolsmijehwinkevo mene.....odlučila ja napisat post....jer mi se piše i tak.....hehheheh...lolllll....looooooooooool..................lol....lol.....lol....lol...I kaj ima kod vas novogaaa????Kak ste????thumbupsmijehcoolwinkyesTnx svima na komentarchekima...odužit ću se ja vama....obečajem!!!!!!thumbupsmijehcoolcoolwinkyesJeste li gledali eurosong????E ova žena ili muškarac(kaj je ona već???)....kaj je pobijedila...ma pjesma je komaaaaaa.....eekludzujobangbang....kak su mogli dopustit da ta pjesma pobijedi....joooooojjjjjj....Molitva, kao žar na mojim usnama je,
molitva, mesto reči samo ime tvoje.
Nebo zna, kao ja,
koliko puta sam ponovila,
to nebo zna, baš kao ja,
da je ime tvoje moja jedina
molitva....headbangmadburninmadSjebana pjesma.....al kaj ćeš...život ide dalje...Ja sam bila za Rusiju....sljedeće god.eurosong u Srbiji.....hehehhehheh...lol...pa kad počnu stavljat one razglednice kad budu najavljivali neke pjesme...heheheheheh...smijehthumbupcoolzujoludnamcorbangbangbang
Ugl.ovaj tjedan je fkt bio sjeban.....u pon.smo imali neke psihologe.....pričali su nam o djeci sa invaliditetom i djeci koja su slijepa...bilo je malo dosadno....i tak....al ok!!!smijehthumbupcoolcoolcoolyeswinku utorak smo imali predsat dop.iz matiše.....i ja se ono probudim u 4 h....i opet zaspem....i onda se opet probudim zbog jebenog psa koji je cijelu noć cvilioooooo"auuuuuuuuuuuuu"...ja sam bila fkt crknuta.....ubit ću ga jedan dan...sljedeći put ću si nabavit pištolj da ga ubijem već jednom....šalim se....naravno da se ne šalim...madheadbangburninmadkolko me iživcirao može se svašta dogodit....!!!!!!imali smo i GLAZBENI!!!!!!!bilo je looooooodoooo!!!!U srijedu smo pisali hr.mislila sam da ću dobit 5....al eto dobila ja 3.....al kaj ćeš život ide dalje....thumbupsmijehcoolcoolcoolwinkyeszujoDanas smo trebali pisat zemljopis al ipak nismo....to!!!!yeees!!!!!juuuuuuuuuupi!!!!!thumbupthumbupthumbupthumbupsmijehsmijehsmijehcoolcoolcoolcoolwinkwinkwinkyesyes
lol....lol....lol.....lol...lol....lol....lool......lol.........lol.....lol.....llol...lol....lolll...llol
Al pisali smo eng.dobit ću nadam se 5!!!!E ak ne dobijem ja ću nekoga ubit.....al fkt!!!!!!smijehcoolthumbupthumbupthumbupthumbup!!!!!Eto ne znam kaj da vam više napišem.....Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz ostavit mi puuuuno kometara...i ja ću vama...obečajem.....sad moram ić....čitamo se....pooooosicamahwavecoolthumbupthumbupthumbupsmijehsmijehsmijeh
uuuuuuu...kolki post.....evo vam jedan video:

PoZzZzIch....I ostavljajte komentare ili ću vam ODREZAT GLAVU!!!!!!smijehthumbupcool

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.