14

subota

travanj

2007

JEBENE ŽVAKE....

Bog ljudekiwave...tnx na komentarimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!smijehcoolyeswink
Kaj ima kod vas???zujorolleyesUgl. ja sam jučer bila vani sa Anom i Ines.thumbupsmijehyesPrvo smo bile ja i Ana...(kasnije smo otišle po Ines)thumbupcoolcool Išle smo kupit jebene žvakezujosmijehwinkNaravno kao i uvjek ja moram ić nešto kupit...:headbangmadblablapuknucu(ovaj put žvake) mislim...uvjek moram ić u jebeni dućan po žvake....zujobangblabla...ok dosta o jebenim žvakama!! I tak sam ja morala ić kupit glupe žvake...dođem ja tam i pitam "mogu dobit žvake od 50 LIPA!!"žena mi je dala...ostalo mi je još novaca...pa sam ju pitala "kolko dođu ove žvake?" ona kaže:"5 kn"... ja nisam imala dovoljno pa sam ju opet pitala..."kolko dođu ove žvake?"ona kaže opet!!: "5 kn".. a ja kažem "dobro neću...doviđenja!!"smijehthumbupwinkyes
Išle smo napokon po Ines...smijehyeswinkOpet smo išle kupit žvake..al ovaj put nisam ja išla...hahaha....ko drugi nego Ines!!smijehthumbupwinkyeszujoIgrale smo se lovice...ali na toboganima!!,išle smo u mračnu garažu...zalivenblablaeek. Tamo je bio neki čovjek..al mi nismo vidjele!Ja sam nekaj čula i brzo istrčala van...al Ines i Ana su ostale unutra... Odjednom je taj čovjek viknuo:"ajde,ajde"...mi brzo pobjegle...noeekzujozaliven
Ana je morala ić domanononorolleyes...pa smo ja i Ines ostale još vani..smijehthumbupPromatrale i slijedile smo nekog fkt čudnoggg čovjeka...Prvo je non-stop ulazio u ambulantu i sve oko sebe promatrao..eeknutzujo Meni i Ines je bio fkt čudan pa smo ga odlučile slijedit...al bile smo puno dalje od njega...puknucuzujoblablablabla Bio je sumnjiv...tražile smo ga cijelo vrijeme(dobro ne baš cijelo) a on je nestao...čak smo se pravile da razgovaramo na jebeni mobitel...a uopće nismo razgovarale...smijehwinkyesthumbupzujoNismo ga našle..a uskoro sam išla doma da mogu gledat seriju...smijehthumbupwinkyes To je bilo sve...ljudi i dalje ostavljajte puuuno komentara...pooooooooosa.smijehthumbup:w
ink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.