09

ponedjeljak

travanj

2007

They like the way my pants, it compliments my shape (She's crazy, right?)

Heeeej ljudi!!thumbupsmijehmahwinkEvo ja odlučila napisat post.....Pa za početak svima sretan Uskrs iako je prošao!!thumbupsmijehwinkyesKod mene se nije niš posebno događalo...bangeekzujoDns sam bila vani sa Anom i Nikolinom!!thumbupsmijehyeswinkzujoOne su bile na rolama a ja na biciklu.....thumbupIgrale smo se lovice.... i naravno Ana je pala...bilo nam je dosadno...bangludNikša je kasnije morala ić domanonopuknucu....pa smo ostale ja i Ana.rolleyeswinkyessmijehJa i ona smo se malo lovile....i onda sam ja morala ić domabangbangbang....jer su mi došli jebeni gosti...bangbangheadbangmadburninmadblabla Kasnije sam se nekak izvukla jer mi se više nije dalo bit doma...smijehsmijehwinkyesthumbupcool Opet sam išla van sa Anom i Ines....!!!thumbupsmijehKao i uvjek opet smo se lovile....znam možda je vama to dosadnobangmad....al meni je baš supach!!! Ines
nas je lovila....skoro cijelo vrijeme....dok odjednom nije pala u grmlje...to je bilo tako smiješno...to ste trebali vidjet...smijehwinkyesthumbup!!!!
Kasnije sam ja lovila... i pokušala ulovit Anu....bila je pokraj jebenog grmlja...i onda se dogodilo ono....Ana mi je slučajno(ne namjerno) gurnula bobu s tog grmlja u moja jebena usta!!!!(odvratno!!!!)madheadbangburninmadpuknucuBilo je fkt odvratno!!!!!madburninmadheadbangAna je naravno opet pala( ko zna koji put danas???)eek
Naravno bila je i glupa kučka tamo gdje smo se mi lovile....Ines i Ana znaju ko je ona!!!burninmadheadbangmadKučka baš voli izazivat...dobro neću sad trošit gluposti na nju!!(ugl.kučka je to je jedino kaj trebate znat o njoj!!!)winkyesyes
Kasnije smo srele Patrischu,Emu i Nikšu...vozila sam Patrischu na biciklu...i počele se smijat kad smo vidjele jednog dečka koji ima lopoč na glavi...al fkt izgleda ko lopoč!!smijehwinkyesthumbupVidjele smo i pedera....znamo mi tko je to!!!smijehwinkyes
To je sve...e da hvala vam na komentarima!!!...mislim i dalje mi ostavljajte puuuno komentara...winkyessmijeh
Pooosa...btw:Gwen Stefani-Wind it up!!!(super pjesma!!!!)smijehwinkyes

Byyy ljudi!!! Ostavljajte mi komentare!!!poosa...smijehkisskiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.