05

četvrtak

travanj

2007

Think I'm gonna make that move now....

Bokich!!! Pišem post nakon.....2 dana!!smijehwinkyes.... Moram odmah na početku spomenut da su Ines,Ana i Patty&Emmy napravile blogove....pa ih posjetite i ostavite im komentare!!thumbupwinkyessmijeh Danas sam išla van s Anom i Ines....pošto nema fu**** škole!!! thumbupwinksmijehPrvo smo bile na biciklima i razmišljale kak će se zvat Inesin blog....Ines se na kraju sjetila...zahvaljujući meni!!!thumbupwinksmijehyesZnate onu pjesmu "OH HAPPY DAY".... ja sam smislila svoju ....ovak ide... "O FUCKING DAY"...(dobro možda sam maaaalo prosta...al nema veze!!)thumbupsmijehwinkyes I Ines je tak nazvala svoj blog!! (o fucking day!!(hehehehe)smijehyeswinkzujoOtišla sam doma u 16:00 h jer mi se više nije dalo bit vani!!!Onda sam išla opet van u 17:00 h !!smijeh Išle smo u knjižnicu (ja,Ines i Ana) da napravimo ines blog!!thumbupwink i napravile smo ga...romica.blog.hr.....!!
E da !!!Ema se napokon ošišala!!thumbupwinkyessmijeh (super joj je friz) bolje to nego ono zalizano....sorry ema!!... To bi bilo sve ostavljajte mi i dalje puuuno komentarichathumbupsmijehnut....btw: evo vam jedna super pjesma Cassie - Me&you!!poooosa!!mahkiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.