NEK TI BUDE KAD SI PEDER

27.06.2004., nedjelja

A VRIJEME LETI...

I onda se ujutro probudis, pogledas na sat a tamo ispod sata malim brojkama stoji 27/06 NED. Hm, gle, cudnog li cuda, pa je li to meni danas rodjendan? Stvarno...
Na srecu danas se nisam stigao od ranoga jutra zamarati mislima gdje sam, sto sam, s kim sam i kako sam na svoj rodjendan. Od rana sam ful u poslu i zaista nemam osjecaj da je dan i po cemu drugaciji od drugih. Nadam se da ce tako i ostat. Sad malo razmisljam o danasnjem datumu i prisjecam se kako u svojim razmisljanjima oduvijek svoj rodjendan sam sebi zadajem ko neku granicu do kad cu uciniti neke promjene u svojem zivotu, do kad cu nesto realizirat i slicno. Uglavnom sve neke velike stvari.
I znate sto? Opet mi je omaklo. Sad mi je zapravo malo jasnije zasto ne volim svoje rodjendane. I jos nesto, ovaj put sam bio jako jako blizu....
Zavoljet cu ja svoje rodjendane kad tad, nema beda. Ako ne prvih onda onih drugih stotinu.

- 18:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>