NEK TI BUDE KAD SI PEDER

25.06.2004., petak

ISPOVJEDAONICA

na putu doma by sonny e.T630 Moram priznati da mi je postalo bas ugodno pisati ovdje po blogu. Sve ovo skupa mi dodje ko neka virtualna ispovjedaonica i znam da mi kroz dan par puta prodje misao - e, to cu napisati na blogu!
Jos uvijek me drzi onaj osjecaj od neki dan kad sam s mosta promatrao zalazak sunca. Prekrasno mi je sjest na bicikl, nabacit na sebe svu mogucu opremu i odjurit u manje vise nepoznato. Svaki put se potrudim otkriti neki novi put, neku novu stazu, prizor...Tu gdje ja zivim zaista imam srece da mogu birat na koju cu stranu krenut jer kraj je kao stvoren za bicikliranje.
Sad kad citam ovih zadnjih par recenica razmisljam zasto mi je tako tesko to svoje iskustvo s biciklom pretociti u svakodnevnicu. Zar nije predivno odjurit u nepoznato, otkrivati nove puteve, nove ljude, otkriti samoga sebe? Zar nije predivno uciniti sve to kad si mlad, kad mozes birati na koju ces stranu krenut jer kazu da zivot je stvoren za zivljenje, zivot je stvoren za uzivanje, zivot je stvoren za svakog od nas. Sve sto trebam uciniti je konacno zavoljet samoga sebe takvog kakav jesam. Ne, onako samodopadno vec iskreno sa svim dobrim i losim stranama. Postat svjestan samoga sebe i svojih mogucnosti i prepreka koje mi stoje na putu. Moram uciniti sve to i uzeti zivot, prekrasan zivot koji mi se nudi i koji me zove u svojim najneobicnijim pojavnostima.
Sretan sam jer vidim da sam u svojim razmisljanjima ucinio pozitivan korak naprijed. Ne jucer, ne prekojucer vec tamo nekad zimi kad se pojavio on i zapalio vatru u meni koja i dalje gori. Sretan sam jer vidim da njega nema a ja stojim cvrsce nego ikad prije na svoje dvije noge zvajetovan u sve sto vjerujem da se nikada vise necu vratit na ono staro iscekivanje sto ce mi donjeti zivot. Uzet cu sve sto mi se nudi, sve za sto vjerujem da je dobro za mene. Borit cu se za sebe i sve koje volim. Postat cu "superhero of my life".
Gle, doslovno su nestali oblaci i pojavilo se sunce. Konacno miriše na ljeto. Pozdrav Blogeri, ostajte mi dobro, zove me moj "bicikl"...


- 19:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>