travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

box samo za nju

Volim ju,
Imam ju,
Šta više reći?
Ništa, nego
uživajte dok
je tako.
PUSA M.

moj dream team

moj somsed
moj leeega
i nema više !!!!!!!!

Malo o meni reda radi

Imam 20 g. (uh),
brucoš poljoprivrednog,
sljedeće godine isto,
Volim aute,
Volim miris spaljene gume,
Volim zvuk motora,
Volim zvuk auspuha,
JAKO volim zvuk turbine,
Još jače kad se auto gubi u zavoju
JAAAko volim ručnu,
A NAJVIŠE volim obilaziti.
NJAM, NJAM, NJAM....

Nevolim popravke,
Nevolim kolokvije,
nevolim učiti,
Nevolim kupovati bon,
Jako nevolim spremat sobu,
a NAJVIŠE tenkirati, šmrc.

Kontam da nisam jedini,
Barem ste se prepoznali u jednoj.

MOJ PUNTO GT

Position: 4 cylinders in line, fitted transversally
Capacity: 1372 cc


Max power: 130 HP at 5600 rpm (3rd series)
Torque: 204 Nm at 3000 rpm
At 90 kmh: 6.1 l/100 km
Acceleration 0-100 km/h: 7.9 seconds

Acceleration 0-1000m: 28.9 seconds


1st: 48 km/h

2nd: 83 km/h

3rd: 121 km/h

4th: 162 km/h

5th: 205 km/h

reverse: 48 km/h

Piše da ide 205, lažu ide to dosta više jam sam bio na 210 (208 točnije) i bilo je još dosta lufta

Free image hosting
motor

Free image hosting
"guzica"

Free image hosting
sa strane

15.04.2006., subota

Idem u Prag zbog znamenitosti ( GAMBRINUS, KRUSHOVICA, APSENT, VILJAMOVKA.........)

Prag?
šta reći, osim da će biti jako zaboravno (zaboravno naravno zbog alkohola i simptoma "kad pijem teško pamtim"). Mislim da će biti jako dobro jer je i dobar dio moga društva samnom.
Ovi moji i nemaju baš neka očekivanja ali ja sam baš nekako optimističan gleda toga. Nadam se samo da će biti dosta piva i apsenta za nas "alkose". Ljudi nemate pojma što apsent radi od čovjeka. To je otrov kojeg svima toooplo preporućujem. Mene je sašilo negdje oko 1.5 dcl apsenta (bila je još koja litra piva ali samo radi gašenja smijeh ). Strašno, nije da ću vam opisivati što sam sve radio ali moram reći da mi ja dalo jedan ideju za poseban stil odjevanja. Krećem od nogu ....... bjele čarape nategnute do koljena,na njima lijepe i ulaštene cipelice od 550 kn (stara me nagovorila jer nisam lud dati toliko za cipele koje nosim 3 puta godišnje, ma ni neznam što mi bi da ponesem a kamoli obućem), e onda idemo do hlaća .... da barem hlaća.... tu se radilo o nekim kratkima do koljena, nešto slično onim surferskim ....... superman majica ......... te neka jaknica ....... Svi su mi se smijali, ali mene je ladno bolio kur.. jer sam bio ubijen.
Nadam se da će takih biti i ove godine ali ipak da se malo više sjećam nego prošli puta.
Pri tome će mi pomoći i kamera i fotić, jer sam čvrsto odlućio da ću morati to dokumentirati pa da se zna što smo radili a ne da moramo pogađati odakle nam fleke i slične fore.

U biti evo vam kratak pregled moje bivše ekskurzije.

Ovdje se radi o pripremama rezanja limunčića jer je tekilu fora pit s tim dodatkom.


Free image hosting

Nakon koje tekile se oči zatvaraju i mozak kaže brmfrm

Free image hosting

E vidite ovu sam večar pio šta?? Apsent tako je...

Free image hosting

Apsent došao na svoje a ja u oblake (još da je to uglazbiti...)

Free image hosting

"Nešta je slabo u državi danskoj". Valjda je bila pijanka u tijeku pa nije napunjena ladica.

Free image hosting

E ljudi da mi svaka večer bude išla u ovom tijeku neću imati ništa protiv, iako ..... Ma nesmijem u detalje, to ću vidjeti pa vam reći.

Poz.