travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

box samo za nju

Volim ju,
Imam ju,
Šta više reći?
Ništa, nego
uživajte dok
je tako.
PUSA M.

moj dream team

moj somsed
moj leeega
i nema više !!!!!!!!

Malo o meni reda radi

Imam 20 g. (uh),
brucoš poljoprivrednog,
sljedeće godine isto,
Volim aute,
Volim miris spaljene gume,
Volim zvuk motora,
Volim zvuk auspuha,
JAKO volim zvuk turbine,
Još jače kad se auto gubi u zavoju
JAAAko volim ručnu,
A NAJVIŠE volim obilaziti.
NJAM, NJAM, NJAM....

Nevolim popravke,
Nevolim kolokvije,
nevolim učiti,
Nevolim kupovati bon,
Jako nevolim spremat sobu,
a NAJVIŠE tenkirati, šmrc.

Kontam da nisam jedini,
Barem ste se prepoznali u jednoj.

MOJ PUNTO GT

Position: 4 cylinders in line, fitted transversally
Capacity: 1372 cc


Max power: 130 HP at 5600 rpm (3rd series)
Torque: 204 Nm at 3000 rpm
At 90 kmh: 6.1 l/100 km
Acceleration 0-100 km/h: 7.9 seconds

Acceleration 0-1000m: 28.9 seconds


1st: 48 km/h

2nd: 83 km/h

3rd: 121 km/h

4th: 162 km/h

5th: 205 km/h

reverse: 48 km/h

Piše da ide 205, lažu ide to dosta više jam sam bio na 210 (208 točnije) i bilo je još dosta lufta

Free image hosting
motor

Free image hosting
"guzica"

Free image hosting
sa strane

09.04.2006., nedjelja

Biti ili ne biti (piti ili ne piti) ???

Mislim kakvo je to pitanje ?? Normalno da biti (piti).

Ali tko za vraga uvijek postoje neke određene stvari koje nas dovode u situaciju da preispitamo dio svoga života (cuga). Mislite da opet serem na široko ???
Vjerujte mi, nije tako. Evo par primjera kada biste se trebali zapitati dali ste spremni na posljedice djelovanja djelovanje svete vode. Zvuči opako ali je još gore uživo.

- Jeste li se kada probudili s glavoboljom ?'?
- Jeste li se kada probudili ispod stola, pored praznog kreveta i (ili) meni najdražeg u svojim izlučevinama ???
- Jeste li se kad razbudili i došli k sebi jer je snijeg počeo da pada po vama i vašim golim leđima ???
- Jeste li kad pišali, držali u jednoj cugu a u drugoj ruci papicu i kao "šlag" rigali ???
- Jeste li kad otišli u sred noći kuć goli (samo u hlačama i nekim patikicama kroz čitav grad, točnije BMX šuma-lemalova kuća) ??'
- Jeste li možda pili iz ĐEZVE za kavu medicinski alkohol (ili tak nešta) ???
- Jeste li možda nagovarali policajce da vas voze kući jer stanujete blizu mupa ???
- Jeste li ih kada molili da vam stave lisice ???
- Jeste li se kada izgubili na putu jer vam je svijet drugačiji iz ŽABLJE perspektive ???
- Jeste li se kad bacili u grmlje s trnjem većeg od 10 cm ???
- Jeste li ………………………………………………..???

I pun kufer sličnih stvari ali meni se dogodila ovu subotu jedna nova.
Jel vas zanima?? Stvarno ?? Ajd onda kad baš hoćete.
Ali mora čitava, u biti ne baš, bit će u crticama jer je teško povezati sve u cijelinu.
Možda zbog nekih rupa, ali to stvarno nije bitno.

Bitno je da sam ja imao namjeru da proslavimo ĐURIN rođendan i to je išlo sve dok nisu me počeli lupati neki filmovi.

Ne znam kako, zašto i zbog čega ali znam da sam trčao po promenadi u gaćama zajedno s jednim "žigosanim" legom i po povratku se već zagrijao u toj mjeri da sam se morao šta ???
Da, okupati u Dravi. Bilo je JAKO osvježavajuća, u biti ja sam čak i došao k sebi, tako sam jako brzo izašao van. U biti toliko sam bio brz da su mi se i stopala zapalila zbog trenja o STAKLENU PODLOGU. Baš me i nije bolilo ali je krvarilo toliko jaaaako da sam se osjećao kao kad se lopta probuši i počne piskutati, samo što sam se ja tresao ali maltene identično. Zavili oni mene i put pod noge, Išlo je to jedno vrijeme ali kad je anestetik popustio (cuga)….. samo ću reći UFFFF......... Bolilo je strašno ali znate šta?? Nitko me nije pitao kako noga nego samo jel ti hladni i slično. Uglavnom dogegao se ja do tvrđe nakon nekog nezamislivo dugog vremena (+- 2 sata il neš slično), otišao do koktela i onda zamračio od boli. Još nešt sitno potrvđi šepao i otišao s bracom kući.

E onda je tek počeo šou spektakl, skinem s bolnom grimasom patikice s nogu te maltene dopuzao do kreveta i bacio pogled na donju stranu stopala…….. kad ono dupli UFFFFFFFF…….. e ljudi to je polagano kapalo kroz onaj pun kurac zavoja i maramice (koja je majku vam jebem by the way bila od mentola, šta je to bila kao "preventivna dezinfekcija"????) Bio sam još dovoljno blesav da to poslikam.

Free image hosting

Ovako izgleda kad se jako razrežete i kad vam procuri mentolna maramica i zavoj i debele čarape.

Free image hosting

ovo su fleke koje ostavljam iza sebe.

E onda sam bio to previo i krenuo pajkiti. Ujutro oko 7.40 stari uleti s spikom da se požurim jer još nešta moramo da obavimo prije pije. Reko nema beda, ustanem se i sjetim moje bolne noge, bacim pogled s nedoumicom na zavoj i s smješkom skontam da nije procurio.
Rekao sebi super, ustanem se i skontam da jako boli i počnem šepati do ormara, navučem nekako čarape i krenem prat zube kad stara uleti u kupaonu (bez kucanja!!!), s pitanjem "Di krvariš??" Ja onak zbunjeno "Otkud znaš??". Ona kaže da pogledam na pod a ono kao kad su se Marica i Ivica šetali šumom i ostavljali mrvice iza sebe, e isto tak i ja sam što sam ja lokve krvi.
………….. Trostruki UFFFFF…… Ništa pogledam stopalo a ono kaplje i to doslovno kaplje kroz kompresijski zavoj i debele čarape.
I da skratim jer me već bole ruke, pun-gas u bolnicu, slikanje, šivanje, cijepljenje protiv tetanusa, dom zdravlja po antibiotike (e da moram ih popit) i odonda izležavanje.
Samo još da vam objasnim kako boli kada dobijete lokalnu u stopalo, JAKO. Oni koji me poznaju bolje znaju da sam čest po bolnicama, ambulantama i sličnim ustanovama i da sam preživio i pretrpio dosta ozljeda a ujedino i bolova. Ljudi kažem vam ovo spada u TOP 5. Boli ko sam vrag.

I jeste li odlučili dali mi je to bilo potrebno??
SumLJam da ću u skoro vrijeme se napit (Prag neračunam).
Poz. i ljudi čuvajte se jer pijanih idiota ima svugdje.


I za kraj ovo je moja rana. Boli za gledat a kamoli osjetiti.

Free image hosting