travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

box samo za nju

Volim ju,
Imam ju,
Šta više reći?
Ništa, nego
uživajte dok
je tako.
PUSA M.

moj dream team

moj somsed
moj leeega
i nema više !!!!!!!!

Malo o meni reda radi

Imam 20 g. (uh),
brucoš poljoprivrednog,
sljedeće godine isto,
Volim aute,
Volim miris spaljene gume,
Volim zvuk motora,
Volim zvuk auspuha,
JAKO volim zvuk turbine,
Još jače kad se auto gubi u zavoju
JAAAko volim ručnu,
A NAJVIŠE volim obilaziti.
NJAM, NJAM, NJAM....

Nevolim popravke,
Nevolim kolokvije,
nevolim učiti,
Nevolim kupovati bon,
Jako nevolim spremat sobu,
a NAJVIŠE tenkirati, šmrc.

Kontam da nisam jedini,
Barem ste se prepoznali u jednoj.

MOJ PUNTO GT

Position: 4 cylinders in line, fitted transversally
Capacity: 1372 cc


Max power: 130 HP at 5600 rpm (3rd series)
Torque: 204 Nm at 3000 rpm
At 90 kmh: 6.1 l/100 km
Acceleration 0-100 km/h: 7.9 seconds

Acceleration 0-1000m: 28.9 seconds


1st: 48 km/h

2nd: 83 km/h

3rd: 121 km/h

4th: 162 km/h

5th: 205 km/h

reverse: 48 km/h

Piše da ide 205, lažu ide to dosta više jam sam bio na 210 (208 točnije) i bilo je još dosta lufta

Free image hosting
motor

Free image hosting
"guzica"

Free image hosting
sa strane

08.04.2006., subota

Evo nemogu baš spavati

znam da to nikoga ne zanima, ali stvarno nemogu. Nije da sam neki u bedu il tak nešta ( naprotiv ali nije bitno), jednostavno nespava mi se.
E pa razlog je možda što sam spavao i na faksu i kod kuće al nije sigurno.

Našao sam neke slike pa ak nekoga zanima gledaj.

Free image hosting

Pitate li se zašto imam tri prsta (inače znak koji koriste ljudi s one strane dunava)?
Šta je neznate? Pa nije tako teško. Vidite li da se kesim bez zubi?
E pa pogodite kolko mi fali?
Da, tako je tri mi fale. Fora, zar ne?


Free image hosting

Naišao sam na još jednu "zanimljivu" meni sliku.
Vjerovali ili ne, to sam MALI ja i nekako sam si baš fora.
Šteta što sam odrastao i počeo misliti i sve ostalo što mi se događa, baš šteta.
U biti sretan sam sam zbog jednoga ali to je PRIVAT stvar.
Ajd neću više trošit struju na ovake fore,
POzdrav i budite sretni jer ja sam na dobrom putu.