travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

box samo za nju

Volim ju,
Imam ju,
Šta više reći?
Ništa, nego
uživajte dok
je tako.
PUSA M.

moj dream team

moj somsed
moj leeega
i nema više !!!!!!!!

Malo o meni reda radi

Imam 20 g. (uh),
brucoš poljoprivrednog,
sljedeće godine isto,
Volim aute,
Volim miris spaljene gume,
Volim zvuk motora,
Volim zvuk auspuha,
JAKO volim zvuk turbine,
Još jače kad se auto gubi u zavoju
JAAAko volim ručnu,
A NAJVIŠE volim obilaziti.
NJAM, NJAM, NJAM....

Nevolim popravke,
Nevolim kolokvije,
nevolim učiti,
Nevolim kupovati bon,
Jako nevolim spremat sobu,
a NAJVIŠE tenkirati, šmrc.

Kontam da nisam jedini,
Barem ste se prepoznali u jednoj.

MOJ PUNTO GT

Position: 4 cylinders in line, fitted transversally
Capacity: 1372 cc


Max power: 130 HP at 5600 rpm (3rd series)
Torque: 204 Nm at 3000 rpm
At 90 kmh: 6.1 l/100 km
Acceleration 0-100 km/h: 7.9 seconds

Acceleration 0-1000m: 28.9 seconds


1st: 48 km/h

2nd: 83 km/h

3rd: 121 km/h

4th: 162 km/h

5th: 205 km/h

reverse: 48 km/h

Piše da ide 205, lažu ide to dosta više jam sam bio na 210 (208 točnije) i bilo je još dosta lufta

Free image hosting
motor

Free image hosting
"guzica"

Free image hosting
sa strane

04.04.2006., utorak

Such a lonely day

E strašno, opet me jebe neka depra. Nemam pojma zašto, ni dokle ali kontam da znam od koga. Bio sam s curom nekih sat, sat i pol i totalno se ubedirao pokraj nje take sjebane. Nemam pojma šta joj je a ona šuti tak da nema smisla napadati, kad u biti me ni ne zanima. U biti zanima jer u ovakom stanju je totalno nezanimljiva al dosta o njoj to ću s njom na PRIVATE riješiti (nadam se).

U biti dogodilo se nešta zanimljivo meni danas, prebacivajući programe na mo SANY-u naišao sam na veoma opuštajuću melodiju jedne pjesme. Skontavši o čemu se radi i čija je bio sam ugodno iznenađen.
Radilo se o pjesmi LONELY DAY od System Of A Down. Pjesma je maltene ekvivalent (znam šta ta riječ znači) mome stanju te me maltene oraspoložila činjenicom da ima još ljudi moga stanja.

Dobro nije bilo baš jaaaako dosadno ali više mi nije fora se vozati s starim po gradu, kupiti aute iz praone s placa kod majstora i take slične stvari po čitav dan. Kave i sokovi mi već izlaze na nosinu tak da gledam kako stari ispija 15. kavu i onda sere kako mu nije dobro u stomaku i slične fore.

Ma pišem bez veze već par rečenica tak da neću više, dosta je bilo.
Ma nemam ništa više za reći ili napisati tako da bi to bilo to, znate imam tako puno još posla.


Such a lonely day
And its mine
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
Should be banned
It's a day that I can't stand

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
Shouldn't exist
It's a day that I'll never miss
Such a lonely day
And its mine
The most loneliest day of my life

And if you go, I wanna go with you
And if you die, I wanna die with you

Take your hand and walk away

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
Life

Such a lonely day
And its mine
It's a day that I'm glad I survived