PD KAILASH

Pohod na Snežnik

Tvrdo jezgro riječke podružnice PD Kailash, potpomognuto gostom iz ravne Slavonije, uspješno se jučer popelo na vrh Snežnika, te još uspješnije spustilo sa vrha.

Početak uspona: oko 09.00 sa parkirališta kod raskršća Lom, iznad Sviščaki
Dolazak na vrh: oko 12.00
povratak sa vrha od 13.00 do 15.00

Početna točka: Sviščaki 1242 m n/m
Vrh: Snežnik 1796 m n/m
Visinska razlika: 554 m
Broj planinara: 6

Kao što se vidi iz satnice, nismo forsirali. Imali smo vremena za slikavanje, odmore, istraživanje vrtača sa snijegom, itd. Sve u svemu, lijep uspon i lijepo druženje.

Nakon uspona, dio ekipe se vraca za Pazin na balet, a supruga i ja odlučismo pronaci dvorac Grad Snežnik, na drugoj strani planine.
Umjesto lijevo natrag za Sviščake, išli smo desno pored planinarskog doma, te sat vremena kroz šumu, do dvorca u podnožju.

Bilo je zanimljivo i poučno. Ulaz 4 eura. Obilazak sa vodičem. Nije puno, obzirom da je ulaz u Trakošćan 30 kuna, bez vodiča.

Povratak bi trebao biti lil natrag preko planine istim putem, što smo odbacili, ili kroz šumu do Knežaka, što nam nije bilo također drago, ili cestom do Cerknice pa auto putem do Postojne što smo odbacili budući da nemam vinjetu, ili za Hrvatsku preko Prezida i Gorskog kotara, što nam se učinilo dugo.

Naše dileme na raskrižju riješila je jedna mlada gospodična u autu riječke registracije, koja nam je ponudila pomoć da nas odvede natrag prema Rijeci. Preko Prezida.

Koristim priliku da joj se duboko zahvalim. Tko zna da li bi pogodili pravi put bez njene pomoći. Vjerojatno bi nas uhvatio mrak negdje u šumi.

Također, na taj način smo mogli uživati u ljepoti prirode oko Prezida, Tršća, Gomirja, (gdje je baš tada bio biker festival), Crnog Luga, Mrzlih Vodica i Jelenja. Definitivno se tamo vraćamo na daljnja lutanja.

U nastavku je link na slike.