<

The Art Of Seduction

12.02.2009., četvrtak

Malo o meni...

Pozdrav blogerska nacijo, evo otorih blog pod ovim nazivom koji vidite, jedan sam od mnogih u svijetu ''pick up artista'', no nisam upoznat s hrvatskim kolegama , ali mogu reć da nas je pun internet. U početku sam bio skeptičan prema objavljivanju ikakvog sadržaja o zavođenju žena i osobnih iskustava, jer sam mislio da neke stvari treba držat za sebe, ali evo, pročitao sam par knjiga o tome, proučio pravila o toj ''igri'' kako je nazivamo i odlučio podijelit sa svijetom. Nisam od onih kojima je prije toga loše išlo pa sad odjednom postanu neznam kakvi zavodnici, no sigurno da sam pokupio neke stvari, ali držim se još uvijek svog načina, jer ako je neko upoznat s tim pravilima koje možete naći u nekim od knjiga (The Game, neill strauss) , znat će da je sve to šablonski i teško je bit opušten i spontan, al eto nekima uspjeva, ja igram na eventualno 3 pravila, a ostalo prepuštam situaciji, i ide mi prilično dobro.
No da ne duljim, bliži se vikend pa ćete saznat kako je bilo...

pozdrav... Stutter
- 02:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ja sam Stutter, ima stvari u kojima sam dobar ili loš, svejedno, tražim cijeli život nešto u čemu mogu reć da sam najbolji.
Eto, na ovom sam blogu odlučio podijelit s vama svoja iskustva koja imam s ljepšim spolom, možda će to i nekome pomoći, a možda se nekom neće svidjeti to šta pišem, uglavnom to je do mog života koji ne prepričavam prijateljima ili bilo kome, jer da je tako nebih bio uspješan.
Na blogu ću se koristit nadimcima tako da ničija privatnost neće biti ugrožena, samo ćete saznat kako i na koji način dajem ženama ono šta sve žele, samo to žele dobit na pravi način.. :)

blogspot hit counter

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr