pussycat gone crazy

subota, 07.01.2006.

the morning after...

Znate onaj osjećaj jutra poslije..kad se probudite i pogledate ruku, a ono vjenčani prsten, ili još bolje, kad pogledate lijevo od sebe, a ono ON!..ili još bolje i, da ne kažem realnije, kad se u jutro probudite i pogledate oko sebe, a ono, travnata površina?! Da..obično su takvi šokovi povezani sa ništa manje razuzdanim noćima..
Tako bilo i meni..probudim se, doduše ne u jutro, nego oko 2 popodne, upalim komp i logiram se, odem na blog.hr jeli, poslovično navikom, kad ono piše - kreiraj svoj blog - ...ajme što sam sad napravila...

U predahu ideja:
NP - Nightrage -Ethereal

O prostituiranju na blogovima...

Uglavnom.....baš sam mislila prokomentirat blogere koji "bez srama" tako posjećuju druge blogove i ostavljaju komentare tipa - lijep blog, sviđa mi se, super blog, dođi na moj, dobra ideja, pogledaj moj..i tako..blaže rečeno blogoprostituiranje - naplatit ću ti svojim komentarom, ako mi pogledaš blog, tj. daš komentar i malo si proširim mrežu socijalno-virtualnih kontakata....neki bi neiskvareni ljudi rekli, poštena razmjena dobara.. reklama za posjećenost, posjećenost za reklamu.. to vam je sve mafija..ali pos'o je pos'o, a mora se jest' i zato ću ja licemjerno prokardašit malo po tim blogićima okolo, pozdravit ekipu, zarakijat se, proslavit i danas božić ako treba i postaviti temelje za prosto dobro situiranje na ovim prostorima....

- 14:35 - Komentari (5) - Isprintaj - #