VrUćA pČeL@ u hLaDnOM...

ANĐEOSKE OČI

myspace

Stuff for your blog!




ANĐEOSKE OČI


Kad sam te vidjela taj prvi puta,tvoje lice pratilo
me svuda,i znam da anđela srela sam tada,a
znaj sviđaš mi se još i sada...
Prekrasno lice i kosa tvoja,sada su opijenost
moja.Voljela bih gledati te oči,i s tobom
pratiti zvjezde noći,al kada srela sam te
oči,znala sam da nas nešto koči,vidjela
sam težak put kojim ne mogu poći,al znaj
mislim srećo na tvoje ANĐEOSKE OČI!





myspace

Stuff for your blog!

18.02.2006. u 18:52 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

myspace

Stuff for your blog!




e nema ga... wink


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Inače zbog mog potpisa koji na dnu imena uvijek ima zvijezdicu simbolično sam prozvana : "MAJA ZVIJEZDA" (nemam ništa protiv) cool rofl


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O ČUDAKU MOG IMENA: nut

Moje ime je Maja,zovu me još mala,majana,majača,rupica(ne mislite crno) ;)

rođena sam 31.08.1990 u OSIJEKU
Idem u tehnološku školu za kozmetičarku,
obožavam glazbu,poeziju, i još puno toga...
uvijek sam nasmijana i optimistična,kao i svi ljudi koje volim :)




seka Tihanooo ;)Image Hosted by ImageShack.us moja otkačena sekica koju jakoo volim ;)


te1c@ ;)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
E,ovo su moje preslatke dvije curke iz razreda,lijevo t3ic@ a desno naša mala mateic@ ;)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
[B]Ovo je moj bivši razred,3 Kz.(kozmetičarke ;)-cure koje moram izdvojit su: ŠOKA (ma legenda kakvu nikad niste upoznali,nije baš brbljava kao ja i Sandra al kad provali...drž ne daj :), GAŠPARICA (o naš fotomodel,duša od žene :), MATEA (bez nje oriflame bi propo :) , SUZY (nju najviše volim kad se mora švercat a boji se :), MARATOVIĆKA (pomaže mi oko švabskog i jako sam joj zahvalna :), SANDRICA (najveća luda među nama :) i DEJANICA (Jesam ti lijepa? ona zna odgovore na takva pitanja:)



dad@ ;)
luda bebic@ :)
luda miky :)
myspace

Stuff for your blog!
















www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


myspace

Stuff for your blog!





myspace

Stuff for your blog!





myspace

Stuff for your blog!





myspace

Stuff for your blog!



myspace

Stuff for your blog!



pazite što radite,jer GLEDAM VAS! :)



myspace

Stuff for your blog!




myspace

Stuff for your blog!