*naja*

nedjelja, 12.03.2006.

Image Hosted by ImageShack.us
U noćima kao ova znam da ne smijem ostati sama sa svojim mislima jer opet će me povući tamo negdje gdje jedva nalazim put, gdje se zapletem u cijelom labirintu osjećaja, boli, poniženja, tuge i želje za pravdom…želje da mi vrate ono oduzeto…ono što je toliko zaboljelo i povrijedilo da me u samo par sekundi pretvorilo u drugu, snažniju, jaču osobu i upoznalo s onim tupim osjećajem…kad mrziš i sebe i onoga tko ne zaslužuje živjeti…teška rečenica…ali pišem je tako lagano…i ne osjećam ništa… svi imamo pravo na život, bez daljnjega, ali to se pravo briše određenim, teškim, neljudskim postupcima koji se ne mogu opravdati…
u takvim noćima, kad nisam dovoljno jaka da se oduprem mislima i sjećanjima i izbrišem određene slike iz glave jedino što uspijevam je gutati suze koje bi trebale stat…uvijek jesu…a sada imam osjećaj da samo idu sve jače…ne želim biti ovdje…ovakva… ali imam li izbora nego pomirit se sa određenim stvarima? Ostaje mi samo nada da će jednom bit gotovo…do tada bojat ću se i dalje ovakvih noći… osjećat ću strah čineći svaki korak… ali preboljet ću to… jednom… zbog sebe…zbog nas…zbog onoga s kim mogu biti ono što jesam i trenutka sreće koji će živjeti u meni toliko snažno da ću zbog njega podnijeti baš sve…

Image Hosted by ImageShack.us
- 16:40 - Komentarići (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.