utorak, 24.10.2006.

Velika laz, profac na mobitelu i mali Marvin

E ako netko odmah pomocu naslova skuzi o cemu se radi, onda je fakat majsotr! Ali ovaj naslov jednostavno obuhvaca sve kaj sam radila i kaj mi se dogodilo u zadnjih par dana...
Ovako... u subotu sam se nasla sa svojim bioloskim ocem, mama nema pojma o tome (duga prica...), rekla sam joj da idem kod frendice, a zapravo sam bila cijeli dan u gradu... Nadam se da nece nista ni saznati... Mislim, ne bi ona mozda imala nista protiv da sam joj rekla da se idem naci s njime, ali malo je to sve glupo ispalo, ne da mi se o svemu pisati, jedino znam da joj sad sigurno nista necu ni spomenuti jer bi se onda samo svadjale! Bilo je fora sa tatom (osim kaj sam bila prepuna, prvo smo isli na kavu, pa u restoran i ja se bas najedem i on veli nek si uzmem kolac (a imaju strudlu od jabuke sa preljevom od vanilije, fino, njam, mljac!) i poslije jos i sladoled (vanilija sa vrucim preljevom i komadima maline) i onda smo jos mislili negdje nesto popiti, a na kraju smo opet zavrsili u resotranu, tj. u Pizza Hut-u i jeli smo pizzu! E jedva sam to sve pojela! I uglavnom, sada sam 200 € bogatija... Donio mi je i slike koje je slikao kada sam proslo ljeto bila kod njega u Lici pa sam ih bas jucer pokazala frendicama... To bi bilo to sto se tice moje "velike lazi"...
A sad profac... E pa ovako, ja sam kao sto znate potpredsjednica razreda pa se moram o svemu brinuti (pogotovo kad nema Bernhardta, a on je trenutno bolestan…). Danas smo trebali imati 3. sat slobodan jer nam nije bilo profaca iz fizike (tj. trebali smo nekaj sami obraditi…) i ja sam onda otisla do profaca zaduzenog za satnicu da ga pitam da li je moguce da onda prebacimo engleski i da ga onda imamo 3. sat (a inace bi imali engleski tek 6. sat), tak da poslije 5. sata mozemo doma… I taj profac i ravnatelj su rekli da profac iz engleskog ovak i onak 3. sat nikome ni ne predaje pa bi mogao preuzeti nas, problem je bio u tome sto profaca nije jucer bilo u skoli, a danas je trebao doci tek na 4. sat… I ja sam vec htjela odustati od svega, ali je Nina rekla da ga mozemo nazvati (ili taj jedan profac). 5. i 6. sat smo onda imali slobodan pa sam sa Mahnoush, Juliom, Ulli i Ninom isla prvo u McDonald’s i onda do Madi (morala je ostati doma zbog nekih radnika…). I Madi nam veli kak ima broj od Hofmanna (profac iz engleskog) i neka ga nazovem… I fakat sam ga isla zvati! Ali stalno je ona neka glupa zenska govorila kako taj broj trenutno nije dostupan. Dogovorile smo se onda da cu jos jednom otici do tajnistva i pitati tamo da li moz emo nazvati profaca. I mene je Nina onda otpeljana natrag do skole i pustila van iz auta te se otisla parkirati (mi stalno svagdje idemo autima…) pa sam otisla do tajnistva, ali tajnice su rekle da ona ne mogu samo tako nazvati profaca pa sam opet otisla do profaca za satnicu. On je probao nazvati Hofmanna, ali se ovaj nije javljao na mobitel. Kako nismo znali kaj da sad radimo, profac za satnicu je odlucio meni dati Hofmannov broj i rekao je neka ga ja jos nazovem, ali da broj poslije toga brzo zaboravim. Ja sam naravno rekla da cu broj izbrisati cim ga nazovem (da, bas!). Poslije sam uspjela pak saznati da nam nema ni profaca iz matise pa smo i 7. sat imali slobodan, a onda i 8. (zapravo i ne, ali mi jednostavno nismo isli na sat, profac koji je trebao mjenjati nasu profku iz njemackog nije ni dosao…) pa smo mi cure (zajedno sa Sahar i Steffi, one su nam se pridruzile) prvo ostavile sve stvari kod Ulli u autu (prakticno, kaj ne?) i otisle u obliznji kafic na kavu. I ja sam ponovo probala nazvati profaca, ali je njegov mob zvonio ko lud, on se ipak nije javio… Tak da sam nastavila pricati sa curama kad mi je odjednom zazvonio mob! I skuzila sam da je to Hofmann jer sam spremila njegov broj prvo pod Hofmann 2 (jer sam imala i krivi broj od Madi), a onda pod Profac, ali sam se ipak javila sa: da, molim? I veli profac: ovdje gospodin Hofmann, i ja onak velim: dobar dan, gospodine Hofmann (a ove sve cure su usutile istog trena jer su sve htjele cuti), ovdje Maja iz 11b! E profac se tak poceo smijati, onak: a, Maja, ti si! I onda sam mu odmah rekla od kud mi broj i zasto ga zovem i pristao je da prebacimo engelski u 3. sat, i kad su cure to cule, odmah su pocele vikati: hvala! I to tak glasno da je profac sve cuo i fakat se trgao od smijeha! Ja sam rekla da ga pozdravljaju cure 11b i da se onda sutra vidimo. E trebali ste nas sve vidjeti kad sam onda zavrsila razgovor! Sve cure i ja smo se pocele fakat smijati ko lude, skoro smo sa stolica pale! Nastavile smo jos pricati pa smo onda morale na tjelesni, cak je i tjelesni bio fora jer mi stalno slusamo na tjelesnome muziku pa je Nina bas imala CD kod sebe koji sam joj ja sprzila, a na njemu su fakat sve cool pjesme! Toliko tome…
A sad o malom Marvinu! Naime, danas sam se sa curama u 2. pauzi dogovorila da cemo se u pola 3 naci ispred kafica San Francisco, a Steffi je rekla povesti svog sina Marvina. Prvo nisam ni znala da li cu moci doci (mama…), ali sam na kraju ipak dosla, i to prva, a poslije mene su onda dosle Mahnoush, Julia i Steffi sa kolicima i malim Marvinom! Sjele smo se onda u kafic, tek puno kasnije su dosle i Ulli, Madi i Nina pa su odmah htjele vidjeti Marvina (haha, ja sam ga vidla prva! Mislim, Mahnoush i Julia su ga i prije vidle… ali od nas koje ga jos nismo vidle sam ja ipak bila prva!) pa su ga odmah uzele na ruke i tak, mali je fakat bio u sredistu pozornosti, a tak je slatki! Cijelo vrijeme se se svi samo vrtili oko njega! Poslije je dosao i decko od Mahnoush, Stefan, a Julia je pak morala na posao. Mi ostali smo jos malo pricali i igrali se sa Marvinom pa smo se i mi pokupili i tak… Malo je cudno vidjeti jednu curu iz razreda sa njezinim djetetom, ali je bilo fora kako smo danas svi skakali oko maloga, onak, isao je uvijek jednoj iz ruku i drugoj u ruke i tak! Sve cure su rekle da bi isto jedno dijete, ali ne sada… Ipak smo premlade, pogotovo ja, ja sam tamo najmladja! Imam negdje i slike od malog Marvina, ali prvo cu nabaviti novije pa ih mozda stavim! Ok, to bi bilo to, idem sad, javite se!

- 22:39 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Cool blog sa svime po malo!

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

Ako me zelite kontaktirati, pisite mi na moju e-mail adresu:
pcelica-maja@t-online.de










Songbook - my best songs




KELLY CLARKSON lyrics





KELLY CLARKSON lyrics





KELLY CLARKSON lyrics





KELLY CLARKSON lyrics





KELLY CLARKSON lyrics





KELLY CLARKSON lyrics


Kelly Clarkson - Because of you

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me but everyone around me
Because of you
I am afraid...

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I try my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life
Because it's empty
Because of you I am afraid


Because of you...


Ne Yo - So Sick

I'm so sick of lovesongs
So tired of tears
So done with wishing
You were still here
Said I'm so sick of lovesongs
So sad and slow
So why can't I turn off the radio?



Pussy Cat Dolls - Stick witu

Nobody's gonna love me better
I must stick with you forever
Nobody's gonna take me higher
I must stick with you
You know how to appreciate me
I must stick with you, my baby
Nobody ever made me feel this way
I must stick with you...