srijeda, 11.10.2006.

Izbor za predsjednika razreda

Ne pitajte zakaj smo tek tako kasno birali predsjednika razreda, inace ga biramo odmah prvi dan nastave, ali od ove godine su malo promjenili pravila. Uglavnom, vec smo prije tjedan dana razgovarali malo o tome, prosle godine su Bernhardt i Aras bili predsjednici i to je bilo fakat bezveze jer se nisu uopce oko nicega potrudili, ono, uopce nisu obavljali svoje duznosti! A Bernhardta ovak i onak mrzim! A i on mene zapravo... Prvo smo poceli sa prijedlozima, mene je prelozila moja frendica Nina (zapravo je Tengyi prvi viknuo "Maja!", ali profac jos nije ni uspio dovrsiti recenicu i tada jos nismo bili ni poceli za prijedlozima), onda je "pametna" Mahnoush predlozila Bernhardta! A prije toga se stalno zalila jer je i sama primjetila kakv je kreten! Ali on je prije bio s njezin deckom u razredu pa su si Mahnoush i Berhardt dobri... Onda smo jos predlozili Floriana (on je sasvim ok), Mahnoush, Chrisa i Lindu (a to je jedna od novih cura u razredu, meni je ona super, ali mi je to malo bilo smotano da smo i nju predlozili jer su vec ona i ove njezine frendice rekle da ce glasati za mene, a sada sam naravno ocekivala da ce glasati za nju i time bih ja izgubila nekoliko glasova!). Poceli smo sa glasovanjem, a Ulli je skupljala cedulje i prebrojavala ih. Ja sam birala Lindu jer mi je nekako bila najbolja, tj. bilo mi je bitno da Bernhardt ne pobjedi. I pocelo je bas sa jednim glasom za mene... ali je onda sve malo skrenulo... Bernhardt je dobio nekoliko glasova za redom, Linda isto, i pri kraju je sve bilo jos relativno knap izmedju nas troje i onda je na kraju Bernhardt imao 9 glasova, ja 7, a Linda 6. Time je Bernhardt pobjedio, sto je naravno koma!!! Cak je Maxi rekao da bismo trebali ponoviti glasovanje jer je bilo sve do kraja jako knap, ali profac nije htio. Jos jedna godina sa Bernhardtom kao predsjednikom... Skoro sam izludila, to je fakat uzasno! Vec sam razmisljala da li da skoz od svega odustanem jer znam da s njime nikako ne mogu izaci na kraj pa nas dvoje kao predsjednici ne bismo zajedno funkcionirali! Onda smo isli birati i podpredsjednika. Madi je zbrajala glasove. Predlozili smo opet Lindu, Mahnoush, Floriana, mene i ovaj puta i Maximiliana. Ja sam opet birala Linud (iako je naravno dopusteno i da svatko sebe sam izabere, ali meni je to jadno, Nina je bas rekla da sam smotana i da sam sebe trebala birati!). Uglavnom je cijelo vrijeme opet bilo knap, ovaj put izmedju mene, Linde i Mahnoush. Na kraju je Mahnoush imala cini mi se 5 glasova, Linda 7, a ja 8, time sam pobjedila. Profac mi je cestitao, cak mi je razred i zapljeskao (mislim da Bernhardt nije dobio pljesak). Ajde, i to je nesto, ali opet, to ce biti rat ove godine! Poslije je dosao Bernhardt do mene da mi cestita, ali me toliko izivcirao, to nije normalno, kada smo imali zemljopis, odmah se pohvalio profki kako je i prosle i pretprosle i pretpretprosle godine bio jedan od predsjednika! Joj... i poslije, nakon tog 6. sata, kada smo isli doma, prosao je pokraj mene i rekao: bok, podpredsjednice! Onak, namjerno, jer ipak je on predsjednik, a ja samo PODpredsjednik! Za poluditi, uglavnom, javiti cu vam kako se to dalje razvija, ali nece to biti dobro ove godine... Toliko za sada o tome...

- 19:15 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Cool blog sa svime po malo!

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

Ako me zelite kontaktirati, pisite mi na moju e-mail adresu:
pcelica-maja@t-online.de










Songbook - my best songs




KELLY CLARKSON lyrics





KELLY CLARKSON lyrics





KELLY CLARKSON lyrics





KELLY CLARKSON lyrics





KELLY CLARKSON lyrics





KELLY CLARKSON lyrics


Kelly Clarkson - Because of you

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me but everyone around me
Because of you
I am afraid...

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I try my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life
Because it's empty
Because of you I am afraid


Because of you...


Ne Yo - So Sick

I'm so sick of lovesongs
So tired of tears
So done with wishing
You were still here
Said I'm so sick of lovesongs
So sad and slow
So why can't I turn off the radio?



Pussy Cat Dolls - Stick witu

Nobody's gonna love me better
I must stick with you forever
Nobody's gonna take me higher
I must stick with you
You know how to appreciate me
I must stick with you, my baby
Nobody ever made me feel this way
I must stick with you...