The Best People-OBAVEZNO-

Marijana
Bedy
Joža
Mato
Ficho
Daria
Cvetko
Tina
Niđo
Šajno(Flučko)
Belši
Turkec
Zrinka
jena puca-niko jo od vas ne pozna-jenny
Tamara0
Ivana

Evo malo da se nasmijete:)

Vicevi
Nasao crnac vozacku dozvolu na ime Leonardo DiCaprio i poceo se sluziti s njom! Sutradan ga zaustavi policajac i zatrazi mu vozacku,crnac mu izvadi i pokaza. Gleda policajac u njega,pa u vozacku,uze motorolu i nazva centralu:
- "Centrala?"
- "Ovde centrala,slusamo!"
- "De mi recite molim vas, jel onaj Titanik izgorio ili se potopio?"roflsmijehparty
-------------------------------
Ulazi klinac u dnevnu sobu i kaže:
• Mama, meni treba bicikl.
• Ma nema šanse.
• Ali maaama, cele godine sam vredno učio, evo ide leto, sva deca imaju bicikl, samo ja idem peške.
• Ma ne dolazi u obzir!
• Ali mama, to baš nije fer, ja tako želim bicikl.
• Slušaj, dve stvari da razjasnimo odmah: prvo, od bicikla nema, ništa to da izbiješ sebi iz glave. Drugo, to što ja živim sa tvojim ocem ne mora da znači da možeš da me zoveš mama.
• A kako da te zovem?
• Zovi me čika-Zoki.roflsmijehparty
------------------------------------
Tata i sin

Dođe tata doma i pita sina:
- Sine, zašto ne ideš van igrat nogomet?
- Tata, ali ja sam invalid!
- Znam sine, zajebavo sam se!roflsmijehparty
-----------------------------------
Posljednja večera

Na posljednjoj večeri Isus uze kruh, razlomi ga i reče: ˝Dodajte mi nutellu!˝roflpartysmijeh
...............................................
Došao Ivica u školu sa kondomom na glavi. Pita ga učiteljica: Pa dobro Ivice čemu to?
-pa valjda sam i ja neki kurac u ovoj školi.
--------------------------------

thumbupEVO NEKAJ O MOJOJ JEDNOJ OD BOLJIH GRUPA:thumbup
RAMMSTEIN(nekaj onjima):thumbup
OVO je njihov logo:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Rammstein je njemačka glazbena skupina formirana 1994. Njihov muzički stil, koji oni zovu Neue Deutsche Härte, spaja elemente metala, industrijal rocka i elektronske glazbe. Uglavnom pjevaju na njemačkom. Prodali su preko 10 milijuna ploča.
Bend je dobio ime po katastrofi letačke predstave iz 1988. Njihova prva pjesma "Rammstein" govori o toj tragediji. Dodatno "m" u imenu Rammstein omogućava prevod na engleski kao "ramming stone (stein)" ili na hrvatski udarajući kamen.

Članovi:
* Till Lindemann – vokali
* Richard Zven Kruspe – glavna gitara
* Paul H. Landers – ritam gitara
* Oliver "Ollie" Riedel – elektronski bass
* Christoph "Doom" Schneider – bubnjevi
* Christian "Flake" Lorenz – sintisajzer

Albumi:thumbup
* Herzeleid (1995.)
* Sehnsucht (1997.)
* Live aus Berlin (1999.)
* Mutter (2001.)
* Reise, Reise (2004.)
* Rosenrot (2005.)

Singlovi thumbupsmokin

* Du riechst so gut, 24. kolovoz 1995
* Seemann, 8. siječanj 1996
* Engel, 1. svibanj 1997
* Du hast, 18. srpanj 1997
* Das Modell, 23. studeni 1997
* Du riechst so gut ´98, 17. travanj 1998
* Stripped, 27. srpanj 1998
* Asche zu Asche, 15. siječanj 2001
* Sonne, 12. veljača 2001
* Links 2-3-4, 14. svibanj 2001
* Ich will, 10. rujan 2001
* Mutter, 25. ožujak 2002
* Feuer frei!, 14. listopad 2002
* Mein Teil, 26. srpanj 2004
* Amerika, 13. rujan 2004
* Ohne dich, 22. studeni 2004
* Keine Lust, 28. veljača 2005
* Benzin, 7. listopad 2005
* Rosenrot, 16. prosinac 2005
* Mann gegen Mann, 3. ožujak 2006
thumbupwaveparty

EVO MALO SLIKA DA DOPUNIM PRAZAN PROSTORthumbupsmijeh
COOL MANsmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NOKIA MOBILE-GUNthumbupsmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MAČKA UŽIVA thumbupsmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

COOL DOGthumbupsmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

RUKE U VIS,MACO!!!!thumbupsmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SEJRI MAJMUN(na koga vas podsječa...)thumbuprofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VATRENA HRVATICAthumbupsmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MONA SISI(LIZA)thumbupsmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NO FOR KIDS(POOH VS.TIEGER)thumbupsmijeh(BOLESNO)lud
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NE PUŠI,(NE)PIJ,NE DROGIRAJ SE!!!!!!smokinpartysmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ZAKAJ DEDA MRAZ NE DOLAZI VIŠE,JER POČEO JE DA MARICU PUŠI nutsmokin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NO SMOKE(PUŠENJE UBIJA)burninmadbang
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NO SMOKE 2burninmad
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: evanescence

slika: google

Opis bloga


Nebrem belyvety.I jo si slozem bloga!!!:)
Neznam kak bo ispo......
Jos nema nist gori ali bau....jos malo....valda bo dober.....
ajd.....pozz....waveparty




Nekse fore o meni....

Ime:Marko
Prezme:.....
Rođen:27.6.1991
Grad:Mursko Središće
Škola:TIOŠ,cnc programer
MSN:marko_p_91@hotmail.com
ICQ:446752511
Volim:Dinamo Z.,nogomet,festati,cure....i sve kaj vole mladi...PITI I LJUBITI... beljsmijeh
Slusam se kaj mi je dobrothumbup,ali najvise rockthumbup
to bi bilo ukratko to...
ajd pozz....thumbupwave


i ovo je moj najlljepši dres kojeg nosim i za najbolji klub igram:
Customized Soccer Jersey - ImageChef.com

Zabranjeno Pusenje...


DALEKA OBALA - 07 ...


Azra04 - 17 - Pave...


BoBo - Co to mas.m...


Hladno pivo - Rošt...


Hladno Pivo - Pjev...


Hladno pivo - Kaze...


04. Samo za taj os...


it's my life.mp3





-----------------------------


cerekbeljsmijehbeljsmijeh

nedjelja, 11.01.2009.

Prvi post u 2009.-toj

Ey book ljudeki mojiwavesmijeh...evo kako naslov kaze,evo prvoga posta u novoj godini...hehe...belj
...pa eto nisam ga prije napiso jer mi je stvarno super krenula nova godina,mislim super sam provodiu prve dane u novoj =)...
...malo cu samo ukratko prepricat proslavu nove godine pa skoro jos tjedan poslje...hehe...

Proslavu nove godine imali smo kod pajdaša Brca,bilo nas je cuda,al kaj je glavno sami poznati i prava ekipasmijeh..bilo je svega i svačega,al fala bogu nije bilo suza..hehesmijeh..od zajebancije,ozbiljnosti,pijanke,gluposti sa petardama....itd =P...tako je jedna petarda zavrsila u spavaćoj sobi,Brcovih starci...rofl...beljheadbang,al samo jedna..ostale su zavrsile vani na cesti il pa u flašaj =P...ako ocete videti slike idi te Facebook od Bedya....u pol 12 smo isli dole u centar na vatromet,svi si čestitali,popili šampanjac,uživali u novogodišnjem valceru..belj...i onda nazad do Brca,jer smo vec bili i žednipartybeljsmijeh...i tako sve dugo u noc uz svirku i piće zavrsila je i ta festa pri Brcu....
..al nije to naravno bilo dosta..belj...smo M@to i ja otisli do drugoga društva u Onix..da,da..hehe...pa da i njima čestitamo....i tak smo i tam malo popili,zabavljali se...i bilo nam vec dosta pa smo polako krenuli doma...doma sam doso u pola 7 smijehbelj....

U petak-M@to i ja otisli dole na pijaču do DaCapo-asmijeh..pa smo i tamo se zadržali malo duže do pola 3smijeh..a doma dosli u pol 4...malo smo gluposti jos zdelavalibelj..ma naravno da smo morali malo..kak mala deca smo se igrali na bageru..hehesmijehbelj

Subota-fešta u rotoru,nezaboravno,pijano,sa pravim društvomsmijehpartythumbupsmokin..a šta ti jos treba kad si sa najboljim prijateljima,al je jednoga ne bilobelj...također dugo u noć...smijeh

Nedjelja-ni tada nemamo mira..smijehbelj,isli do Fićoja na kartanje i tak to kaj se ide uz tobeljparty..necu u detalje..hehe..isto zakon dansmijeh

Ponedjeljak-e to je bila isto partya....plesnjak u Šampinupartysmijeh...ko nije bio nek mu bude žao...hehe..plesalo se,pilo se,zabavljalo i sve kak to ide...belj..isto pravo društvo,di je društvo tu je i zabavapartysmijeh...necemo u detalje jer mi se vec neda pisat..hehe...al bilo je stvarno supersmijeh....
..evo ljudeki moji..i to bi bilo ukratko to kak mi je počela nova godina =)...i kaj vidite kolko sam se odmaro i nasapvo..hehesmijehbelj...AL SVE JE LAKO KAD SI MLADsmijehpartysmokinthumbupbelj...

Evo i to bi bilo za jempot tosmijeh..nadam se da je dosta..hehe...a sad je na vama da mi malo skomate..hehbelj..naravno da se šalimbelj...
I da sutra vec poćinje nastavatuzansretan,al dobro doma je i tak i tak dosadno a u školi je ekipasmijehthumbup,zato nikaj lošega u tome..hehesmijeh
Ajde..uživajte mi,budite dobri,zabavljate se,pijte al u granicama normalebelj,družite se i...partysmokinthumbupsmijeh
...do sljedećeg posta doviđenjasmijeh...ChAo wavemahpartysmijeh



komentiraj (23) • printaj#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.