i'd rather die than go to heaven

13.10.2006., petak

Bas me briga sta kuja nece, cim ona ode, ja vadim zelje

dbas dosadno je a opet ta glupa skola volim ja engleski i informatiku al mrzim matematiku kaj ce mi zbrajanje uostalom knjige su tak dosadne a ona kuja tea/ana/sara stalno visi oko njega a tak bih ga sevila ma sutra cu nac nekog novog onaj robbie williams je tak zgodan a najbolji mi je nikša iz bb-a mislim da cu sutra s frendicama na kavu, malo markirat glupi hrvacki kaj če mi to uostalom več ga znam bas sam debela a vec sam 3 godine na djeti ono jesam na 53 kile al to je 3 previse a salo mi visi i preljeva se mislim da nista necu jest sljedeci tjedan a tak mi se nist neda a onaj glupi tjelesni nemogu podnjet mislim da cu opet rec da imam 'stvari' kaj ce mi tjelesni uostalom sve sta mi treba su one nove cizme koje sam jucer vidla iz tramvaja ko zna dal bi ih vidla da nemoram u skolu posto se vjerojatno nebi makla s kauca od ispred tv-a mozda nije skola tak losa uf sta ja to pricam *glupismajliglupljismajlinajglupljismajliskorokojaimbecilnismajli* e pa cu tati rec da mi da novaca da si odem u mali sopingičićičić one stare cizme od proslog tjedna su mi za bacit vec a i noge me bole u njima al ove pinky konversice su najbolje ikad onda cu sa frendicama u pashu za dva tjedna kad je mojoj best frendici ivani/lei/andrei rodendan 16! isuse kak to puno zvuci al ma napicemo se od 2 becksa i bicemo looooode jer smo mi opicene i lude i nenormalne i lude kooo... ono jebote. i idemo plesati tak volim ic van i plesati ah kad bi bar mogla samo plesati a ne bit doma sa ovim glupim dosadnim roditeljima i dosadivat se neznam vise kaj da vam pisem ljudači jer...

*refren*
bas dosadno je a opet ta glupa skola volim ja engleski i informatiku al mrzim matematiku kaj ce mi zbrajanje uostalom knjige su tak dosadne.....
*refren*

x 6 miljardi


miruj u smrti se sniva
samo o cemu ako si prazan?
- 00:48 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sokolovi vodu piju, a bogati kradu.

This is our world now... the world of the electron and the switch, the beauty of the baud. We make use of a service already existing without paying for what could be dirt-cheap if it wasn't run by profiteering gluttons, and you call us criminals. We explore... and you call us criminals. We seek after knowledge... and you call us criminals. We exist without skin color, without nationality, without religious bias... and you call us criminals. You build atomic bombs, you wage wars, you murder, cheat, and lie to us and try to make us believe it's for our own good, yet we're the criminals.

ko zna mozda i pogledam katkad

pauss_it@yahoo.com

(i zadovoljan sam sa svojim pilulama za potenciju netrebam nove hvala)


ne zovi mala policajce
ne zovi mala 92

92-911-721