i'd rather die than go to heaven

21.06.2006., srijeda

Kosa mi se na glavi dize i strasno me ljuti
Kada vidim da idioti postaju cijenjeni ljudi
U novinama neki frajer glasno trubi
Zaboga, recite narodu da se javnost buni.

Kazite mi tko je podoban
Kazite mi tko je opasan
Uvijek, uvijek ista prica.

Slobodnih mjesta ima samo gdje sljakeri rade
Svi bi u birokraciju, tamo su bolje place
Produktivnost ima svoje ekonomsko opravdanje
Zasto da prolijevam znoj kada dobijam manje.

Pijem kavu danas barem dvadeset puta
A efektivno radno vrijeme mi nije ni pet minuta
Ne nerviram se mnogo, ucim dikciju
Sa odgovornima cu sprovesti jednu dnevnu akciju.
- 15:16 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sokolovi vodu piju, a bogati kradu.

This is our world now... the world of the electron and the switch, the beauty of the baud. We make use of a service already existing without paying for what could be dirt-cheap if it wasn't run by profiteering gluttons, and you call us criminals. We explore... and you call us criminals. We seek after knowledge... and you call us criminals. We exist without skin color, without nationality, without religious bias... and you call us criminals. You build atomic bombs, you wage wars, you murder, cheat, and lie to us and try to make us believe it's for our own good, yet we're the criminals.

ko zna mozda i pogledam katkad

pauss_it@yahoo.com

(i zadovoljan sam sa svojim pilulama za potenciju netrebam nove hvala)


ne zovi mala policajce
ne zovi mala 92

92-911-721