.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (16)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

...about me and my best friends...

wavewavewavewavewavewaveHi, ja sam paukica....pokušavan preživit na pujankama...paaa recimo da mi uspjeva...
iman 14 godina i iden u 8.c razred.... slušan strano ništa sad određeno al' dragi su mi RCHP-i i GUNSI... ne volin ljude koji prosuđuju kakve su neke osobe po tipu glazbe koju slušaju... cajke su mi bile mrske toliko ih nisan mogla podnit sve do ekskurzije di san ih amo reć "zavolila" toliko da ih mogu poslušat kad moran...mislin kad san u društvu cajkaša...a njih danas ima ppppppuuuuuuuunnnnnnnooooooooo...
iman nekoliko naj frendica...maja (još iz vrtića) vana(sa tennisa) mia, matea i nike (iz škole),
a iman nekoliko osoba kokje ne podnosin u blizini npr. pero runtić, perička...
to bi bilo to o meni.......bokić...kiss svima...nutnut
nutwavewavewavewavewavewavewave


MAJA: To mi je bestica, još iz vrtića....
sluša stari rock...obožava Azru...ide u školu bol...
osmi je razred....ide cak i u glazbenu školu...
ima dugu smeđu kosu....stvarno je super...
nažalost neman van njenu sliku...



VANA: moja bestica sa tennisa...sad smo se u zadnje vrime
stvarno super skompale...tako da mi je
pre dobro u bit u društvu s njon...
lipa je...ima dugu plavu kosu...ide osmi razred u školi pojišan..
super je prija...uvik će ti pomoć...
nažalost neman ni njenu sliku...



MIA: moja bestica iz razreda....
ima dugu smeđu kosu.....super je ka prija...ima super savjete...
a nekad i super ideje...
luda je za Gunsima...ona i ja pricamo nocu na mob...po..mali je rec 2-3 ure..


MATEA & NIKE: moje dvi šašavice...matea ima smeđu polu-dugu
kosu a nike dugu...matea je neodlucna šta se tica glazbe koju sluša...
dok je nike cajkašica...super su prija...malo blebetave...al'....


ANTE: živi na kupresu...ide 6. razred...on mi je ko brat...
ima kratku smeđu kosu...i velike presavršene trepavice...
sluša cajke....ima curu vec godinu ipo....car je....


ŠTRUMF: moj naj prijatelj sa pujanki...
ima kratku smeđu kosu....
super cuva tajne...ima super savjete...
pomoć ce uvik...obožava thompsona...mrzi cajke
....super super super...

subota, 17.03.2007.

.........subota.......masters........

ej ljudi šta ima....evo mene......ja se taman vratila iz mastersa....
blo je super....bile su: matea, maggy, hrga, nike, marija, luce, gracinka, marita, ani, dinka, maja, ana milić, tamara, ruše, tina, ana medvidović, martina, i ja....p.s. isprićavan se ako san nekoga zaboravila....e da bili su i ovi muški....al kog' briga za njih........no

bilo je super.....ja san plesala sa jednin likon sa gripa pa ga ovi puten pozdravljan....a molin te....ja pitan jednog lika ka oće plesat sa ovon mojon prijon a znate šta je on napravia....reka mi da mora pitat prijatelja...tj.da se mora dogovorit sa prijatewljen oće li plesat sa mojon prijon....zamislite lika...to bi van bilo to ...za veceras....aj moran ić ....pisat chu wam sutra kad mi prestane zvonit u ušima....pozzzzzz and kissseeeessssss......

- 21:52 - Comment To Me... (16) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.