.kalendar-box{font-family: helvetica,arial,verdana,"trebuchet ms",sans-serif;color:#ffffff;font-size:11px;margin:0px;padding:0px;background:#FFFFFF;border-top:0px solid #000000;border-bottom:0px solid #000000;border-left:0px solid #000000;border-right:0px solid #000000;position:relative;} .kalendar {width:100%; height:150px; font-size:10px;} .kalendar-aktivni-dani {background:#8A8A8A; text-align:center; font-weight:bold;} .kalendar-aktivni-dani-linkovi {color:#000000;font-size:11;font-weight:bold; text-decoration:overline;} .kalendar-aktivni-dani-linkovi:hover {color:#000000; text-decoration:underline overline;} .kalendar-neaktivni-dani {background:#8A8A8A; color:#000000; text-align:center;} .kalendar-prazni-dani {background:#8A8A8A;} .kalendar-nazivi-dana {background:#8A8A8A;color:#000000; text-align:center;} .kalendar-mjesec-godina {background:#8A8A8A;color:#000000; text-align:center;} .kalendar-strelica-natrag {background:#8A8A8A; text-align:center;} .kalendar-strelica-natrag a:link {color:#000000;} .kalendar-strelica-natrag a:visited{color:#000000;} .kalendar-strelica-natrag a:active{color:#000000;} .kalendar-strelica-natrag a:hover{color:#000000;} .kalendar-strelica-naprijed {background:#8A8A8A; text-align:center;} .kalendar-strelica-naprijed a:link {color:#000000;} .kalendar-strelica-naprijed a:visited{color:#000000;} .kalendar-strelica-naprijed a:active{color:#000000;} .kalendar-strelica-naprijed a:hover{color:#000000;} .quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Free Music

Free Music



Free Music

Image Hosting at ImageHosting.com
yo ljudi ne obazirite se na slike ni postove sam mi pišite komentare hehe

ma o meni i mom društvenom (i ljubavnom) životu
ma uglavnom pisat cu sve o sebi i mojim dogadajima!
ak citate blog skontat cete sve



od 16.4. bilo je

Free Counter
Free Counter

posjetitelja i valjda ce ih biti puuuuuno!

NESTO O MENI

Image Hosting at ImageHosting.com
možda sam dosadna ali ja obožavam svoju zitu
Image Hosting at ImageHosting.com
malo glumi oscara


Image Hosting at ImageHosting.com
i da to sam ja
Image Hosting at ImageHosting.com

NEŠTO O MENI
ime:patricia al me zovu patrisha
razred: 6.a
frendice: meleška, zadrinka, ivona, antea, bauska,petra...
frendovi: kepec, miha, krauz, ticma,dubra...
seka:
moja najdraža seka lucija!!

Image Hosting at ImageHosting.com
(to je ona sa zitom)


Image Hosting at ImageHosting.com
(ovo je pepa sa zitom)



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws


Image Hosting at ImageHosting.com
moje pseto malo


malo da ih sve opišem
MELEŠKA:luda cura,obožavam ju, i njene glupe poglede i fore!
Image Hosting at ImageHosting.com
to vam je ona jel tako da je jako ženstvena?!?!?!?!?
zadrinka:što misli to i kaže! preopasna i psuje grbi! super je i obožavam se družit s tom malom mutavkom!
(neću pisat da ih sve volim jer je to očito)
ivona:uvijek za sve ima izgovor uvijek zna što reć ima prelude fore i voli ogovarati!
antea:voli se svađat s glupim ljudima! dobro prepozna osobine kod ljudi!ima dobre fore i zna što reći u svakom trenutku
spajićka ženska!!!sam neš buba a s njom se dobrano moš nasmijat hehe
emilye ona je isto prezakon!!!uvijek se s njom moš nasmijat!!!najfrendica od ane!!!
nicole:ma i ona je luda!!!!pogotovo neka njena zadruga kak više hehe ma nije ona normalna hehe najfrendica od ane i eme!!!
bauska:moja sestrična ona je s rudijem i baš su mi cjadak par oboje zveknuti al doro sam nek im veza potraje jer bausk već dugo nije imala dečka hehe!!!
pepa:moja sestrična najbolja!!!! doro i bauska mi je najbolja sestrična!!! al pepa pa to nije normalno kak je ta ženska luda i da niko je ne pozna kao ja i meleška!!
Image Hosting at ImageHosting.com
meni pozlilo

frendovi

kepec:ma znam ga od malih nogu ni sada nisu velike al dobro!on je odličan i uvijek za zezanciju!
miha:mali sitni simpatični čovjek.uvijek za zezanciju i voli surfat! često me brani!
krauz:iiiiiiii da! tu je i krauz! ma on je super! ima fora da pišaš od smjeha!i dobro mu je društvo
ticma: e njega obožavam (kao prijatelja) ispravan do bola voli moju sestričnu. i ima fora! voli se sprdat!
rudi:e pa da on je s bauskom!!njegovi najbolji prijatelji su palica i boxer tak da onak mora mi biti najbolji prijatelj da me ne istuće hehe ma šalim se ja super je on!!!
dubra: de on nije normalan pogotovo kad je meleški uvalio foru s guzicom hehehe!! lik je prelud!!!!fora je jako i moram mu vratit što mi je skoro slomio ruke!!!!grrrrrr


ImageHosting.com" border="0">
ja i zita

(veliki pozdrav svima posebno spomenutima i molim ne spomenute da se ne ljute jer i njih volim pusa)!!!!
Image Hosting at ImageHosting.com
pepa ja i bauska


Image Hosting at ImageHosting.com
moja mačak oscar i pas zita



LINKOVI

spaja
moja seka
pepa
dora
nicole
ija
marija d.
ana p.-popy
bauska
meleška
marcella
ema
lapa
miha

eo posjetite blogove ima svega


NOVOSTI

dosla sam iz berlina bilo je dobro sve sam skoro obisla i to je bas bilo cool!Jer to vam je svemirski grad a i ima puno toga za vidit

klikni fora je najjaca predobra!! istinita sve naj odlicno


tko je naj cura
patrisha (ja)
spaja
bauska
ema
pepa
klarisa
marijana
marija d
marcella
meleska
  
pollcode.com free polls


evo slika s rođoša

Image Hosting at ImageHosting.com
naše starke!!!

Image Hosting at ImageHosting.com
zita postala pušačica

Image Hosting at ImageHosting.com
zoka i damba zaspali u 2 ujutro

Image Hosting at ImageHosting.com
meleška i spajićka

Image Hosting at ImageHosting.com
martina i marija

Image Hosting at ImageHosting.com
po redu: metla(ema),đezva(ana),ringla(ja),stoljnjak(nicole),šporet(meleška)

Image Hosting at ImageHosting.com
ugl. obitelj kuhinja

Image Hosting at ImageHosting.com
malo ja pjevam

Image Hosting at ImageHosting.comjoš malo ja pjevam (pogle kak sam se zgrbila,užas)

Image Hosting at ImageHosting.com
sada malo spaja pjeva

Image Hosting at ImageHosting.com
moji najdraži ljudi

Image Hosting at ImageHosting.com
marcella

ima još malo slika al mi se ne da stavljat


u petak meleška došla do mene da joj posudim neš za obuć jer su joj traperice na pranju,a majice joj se više ne sviđaju
i dam ja njoj neke moje bermude koje se njoj jako sviđaju pogledajte dokle su joj bermude koje su meni nešto malo ispod koljena hehe

Image Hosting at ImageHosting.com


tko je naj decko
mado
miha
krauz
duby
bare
mileni
max
marko g.
kepec
nijedan
  
pollcode.com free polls


Image Hosting at ImageHosting.com
danas smo se ja i ona malo družile(24.5.2007.)
al ona se jeprestano smijala svakoj mojoj rečenici nije normalna
Image Hosting at ImageHosting.com
i ta mi se slika jako sviđa

utorak, 10.04.2007.

ko posjeti moj blog obavezno nek rjesi anketu


Get your own Poll!


- 10:15 - Comment To Me... (35) - Print... - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.