< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

Text And Quotes Words

Text And Quotes Words



Na ovom blogu mozete naci svakakve gluposti o zivotu,ljubavi....mojim frendovima....itd...E da i neke zanimljivosti!!!wave...Uglavnom...u zivotu mi je dosadno...,ali kolko tolko odlicno...kao i svi i ja imam probleme ali nebi sad o tome!!! Zivot je sjeban ali to je tak....kaj moresheadbangnut

Horror Gif Images

Horror Gif Images



...Malo o meni...


Ime i prezime:Patricia Erdelicwave
volim:Sve i svasta ali najvise spavati...ljencariti,gledati dobre filmove,plesati i pjevati....i naravno ici na kave,kave i kaveparty

Skola:Skola stoji ali ja u njoj bas i ne...Idem u cakovcu u graditeljsku skolu.... za dizajnera unutrasnje arhitekture...
ZELIM:...upisati satove za ucenje elektricne...ili bas gitare...(jos moram odluciti..!!)rolleyes
Frendovi:Ima ih vise ali najbolja mi je:

LAURAburninmadmoj mali smrad,...znamo se od vrtica....!smokin


ANJA:Super zenskica....frendica iz skole....bas danas pemo na kavusmijehparty

MATEJA:super otkaceni smrad iz razreda....uvijek za PARTY!!!smokin

Mala LANA:mala ju zovemo jer je mala...smijeh...ali isto vredu zenskica iz razreda...smijeh

REBECCA:....Smrad iz razreda,...nas teski filozof....zmotana zenskicanut

TATJANA:dobra,lijepa cura iz razreda....cura mi je bas supac...winkgreedy
Ima ih jos ali mi se neda momentalno dalje pisati....PUsACkiss

Imam decka....i jako mi je lijepo s njim...!!!
MySpace hosted images

MySpace

Zove se...MIHAEL (iz Miklavca)...e da i igra nogomet................. i jako sam zaljubljena!!!cerekkiss
hi-hi-hiwave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TO je moj jube!!!





Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Larek
Mala Lana

ponedjeljak, 07.05.2007.

My eye!!!



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.