Patrisa_13

ponedjeljak, 05.01.2009.

5.1.ponedjeljak, Kako sa ja dočekala Nuvu godinu

Ey ljudi dugo me nije bilo!nut.Kompjuter mi je pregorijo pa nisam mogla na blog ni na netlog ni na stardoll ali ono najgore nisam moglka na msn!headbang.Jučer je došao natrag,pa sam sada ovdjenaughty.Kako ste?Šta ima kod vas?Ja sam dobro i kod mene ima svašta!yes.Evo pošto me dugo nije bilo ja ću vam opisat moj doček Nove godinenaughty.Prije Nove godine kupila sam petarde,vatromet,šampanjac i sve ostale stvari koje su mi trebale za doček.smijeh.Moji mama i tata su otišli kod kumova,moja sestra sa prijateljicom u budaševo,a ja sam ostala sama.yes.Još da stvar bude bolja došla mi je teta (ona ima 20).yes.Ona je došla oko 15 h.Tako da sam sa njom bila skoro cijeli dan!yes.Kad su moji mama i tata otišli bilo je 21 h.pošto je moja sestra otišla ve u 20 h,mi smo bile same!naughty.Stvarno smo se zabavljale sve do 23.45 h.Onda smo izašle van postavit vatromet i sve petarde.Kad je došla ponoć pukle smo vatromet i petarde.Pucale smo punih 40 minuta!smijeh.Da napomene vjerojatno smo imali najjači vatromet u Sisku!naughty.Jer je ulica u kojoj ja živim mala,a u njoj je bilo sve ukiupno sedam vatrometa!nut.Kad smo ušle u kuću otišle smo u kuhinju,nazdravile smo šampanjcem i pojele palačinke.Otišle smo u dnevni boravak i gledale smo TV do pola tri. Onda smo otišle spavat!naughty.Evo tako sam ja dočekala Novu godinu!nut.BOK!! mah

05.01.2009. u 10:11 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

NEŠT O MENI

Ja sam Patricija,imam 11 godina.Živim u Sisku i idem u OŠ Braća Ribar. Treniram košarku u KK SISAK več dvije godine.
Wolim:čokoladu,svog dečka,obitelj,košarku (ona mi je u krvi) i vozit se na svom romobilu uključujući i radit fore na njmu.
Ne wolim:umišljene,dvolične i perverzne osobe. Aj ovo bi bilo neš važno o meni. BOK!

OvO sAm Ja:

Glitter Photos

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

EVO MALO SLIKA

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">


">

">

">

">

<">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">