Patrisa_13

ponedjeljak, 29.12.2008.

29.12.,ponedjeljak DOBRA DVA DANA

Ey ljudi evo mene!! Nije me dugo bilo svašta se dogodilo.Prvo pitanca.naughty.Kak ste? Kaj ima novo kod vas?Kak vam prolaze dani?Ja sam super,dani mi prolaze super i kod mene ima svašta novo kod mene.thumbupJučer sam bila na ročkasu kod Patricie (prezime nije važno)nut.Bilo je ludo ja!thumbupJa sam ih cijelo vrijeme nasmijavalasmijeh.Heh bilo je zakon zezala sam ih cijelo vrijeme,dok nije došlo vrijeme za gledanje hororanamcor.Horor se zove igra smrti.Strašan je ali je Z-A-K-O-N!wink.Ali sam ga cijelo vrijeme gledala ovako eek(smajli govori sve).Samo sam ja i još njih nekoliko pratili svaku riječ filma.Fakat je bilo zakonthumbup.Jeli smo pizzunjami i finu sladoled tortunjami.To je bilo pre fino.Na kraju je bilo dosadno (mislim na roćkas).Nismo znali šta radit pa smo se kartali.smijehUglavnom bilo je superthumbup. BOK!mahmah

29.12.2008. u 12:46 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

NEŠT O MENI

Ja sam Patricija,imam 11 godina.Živim u Sisku i idem u OŠ Braća Ribar. Treniram košarku u KK SISAK več dvije godine.
Wolim:čokoladu,svog dečka,obitelj,košarku (ona mi je u krvi) i vozit se na svom romobilu uključujući i radit fore na njmu.
Ne wolim:umišljene,dvolične i perverzne osobe. Aj ovo bi bilo neš važno o meni. BOK!

OvO sAm Ja:

Glitter Photos

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

EVO MALO SLIKA

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">


">

">

">

">

<">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">