Patrisa_13

četvrtak, 25.12.2008.

25.12.,četvrtak BOŽIĆ!

Ey ljudi šta ima kod vas? Sigurno svašta jer je BOŽIĆ!!!.sretan
Napokon je i on došao.Samo nema snijega.Nema veze.Jeste bili na polnočki.Ja jesam!.Puna je crkava bila ljudiJOj ja skoro zaboravila.bang
Šta ste dobili ispod bora? Ja sam dobila crvenu nike majcu.smijehPre zakon je.sretanBome mi je doručak bio dobar.njamiJela sam puricu i makarone.Uhuu,prefino je bilo.njami
Jeste gledali jučer koju dobro komediju?Ja jesam i to četiri. To su:Sam u kuću 3,Sam u kući 2,Richard Rich i Vilenjak.Sam u kući jedan i dva sam več prije gledala tak da sam znala šta će se več desiti,a Vilenjak i Richard Rich sam te jučer prvi put gledala.Richard Rich govori o najbogatijem dječaku,a Vilenjak o jednom čovjeku koji je odrastao sa vilenjacim,a zapravo on vilenjak nije bio.Pa odlazi u New Yourk. Gdje prolazi velike pustolovine.smijeh I da nemojte mislit da sam zaboravila da je danas Božić Zato:
SRETAN BOŽIĆ !!!!
">

25.12.2008. u 19:28 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

NEŠT O MENI

Ja sam Patricija,imam 11 godina.Živim u Sisku i idem u OŠ Braća Ribar. Treniram košarku u KK SISAK več dvije godine.
Wolim:čokoladu,svog dečka,obitelj,košarku (ona mi je u krvi) i vozit se na svom romobilu uključujući i radit fore na njmu.
Ne wolim:umišljene,dvolične i perverzne osobe. Aj ovo bi bilo neš važno o meni. BOK!

OvO sAm Ja:

Glitter Photos

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

EVO MALO SLIKA

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">


">

">

">

">

<">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">