Patrisa_13

četvrtak, 25.12.2008.

SPUŽVA BOB SKOCKANI

EY jel gledate Spužvu Boba? Ako ne evo sad ću vam ja prepričat jednu epizodu...wink Bilo je to ovako: Ljudi iz Bikini doline nisu uopče znali što je to zapravo Božić...Samo je jedna osoba znala za njega:Luna (mala vjeverica na dnu mora). jedne večeri Spužva Bob (spužva) krenuo je Luni kako bi je preplašio sa svojim novim karate udarcima...yes Došao je do njene podmorske kupole,al baš u tom trenutku Luna je upalila svoje svijećice na njenom drvetudead (kao mi kad okitimo kuću za Božić). Kad je Spužva Bob to vidjeo odmah je pojurio do Lune da ugasi "vatru". Zapravo on je mislio da je to vatra al su to bile svijećice. Ušao je u nutra i polijao Lunu vodom.Ona ga je pitala:"zar se ti ne spremaš za Božić?"A on ju je pitao: Ko je to? jel ti to neki tvoj frend?" Kad je Luna to čula odmah je rekla:"Dođi ovdje i sjedni".Spužva Bob je sjeo i onda mu je Luna ispričala cijelu priču o Božiću pa čak i o Djedu Božićnjaku... Evo to bi bio jedan dio iz te epizode(Božić)...Nadam se da sam dobro napisala.Komentirajte thumbup


">


">

25.12.2008. u 19:23 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

NEŠT O MENI

Ja sam Patricija,imam 11 godina.Živim u Sisku i idem u OŠ Braća Ribar. Treniram košarku u KK SISAK več dvije godine.
Wolim:čokoladu,svog dečka,obitelj,košarku (ona mi je u krvi) i vozit se na svom romobilu uključujući i radit fore na njmu.
Ne wolim:umišljene,dvolične i perverzne osobe. Aj ovo bi bilo neš važno o meni. BOK!

OvO sAm Ja:

Glitter Photos

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

EVO MALO SLIKA

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">


">

">

">

">

<">

">

">

">

">

">

">

">

">

">

">