yes i do...but not with you..hehe... - Blog.hr

tko vam je zgodniji?
Ivan Rakitic
Niko Kranjcar
  
pollcode.com free polls





°°~°°Frendiche°°~°°


...::..Maja Kovačević..::....Maja: moja mala slatkica uvijek voli pomoći!!! Daje mi savjete iskrena je i prava prijateljica i zbog toga ju jako woyim…mwaa…
...::..Barbara Bošnjak..::...
Barbara: opićena ženska…preko ljeta ću je vjerojatno rjeđe viđati jer ne živimo u istom mjestu nego mrvicu dalje….totalno je crazy..i čovik uz nju više ne može biti spotpuno siguran da li se zeza ili misli ozbiljno kad nešto kaže..lol..kissach…
...::..Irena Kifer..::...Irena: cura koja je koliko slična meni toliko je i drukčija od mene , spremana je uvijek na zabavu i uvijek mi helpa u nevoljama…što misliti o njoj nego sve naj….cmoxs……
.....Marina Matić....
.....Ivona Glavaš....
.....Marija Balog...
.....Rahela Gurdon.....
.....Kristina Emić....
....Gaby....
....Anamarija Barić....
.....Ana Šulc.....
.....Nikolina Ružić...
.....Ida Ledić....
….Siky….
…Ana(nosi me)…
…Lorena…
…Nelly…
....Gaby...
....Tena....
:::Josipa:::.
….Valentina…
.....sve iz razreda...

°~°Frendowi°~°

....Marko....party
.....Mario....smokin^^ jedan od mojih naj prijatelja kojeg poznam otkad znam za sebe..dečko je lood…
.....Lewis.....kiss
^^također je dobar prijetelj....često se posvađamo ali brzo se i pomirimo...yeee...zakoon je....
....Maći...beljlazecerek<^^također jedan od mojih naj "frendova"….prije se nismo toliko družili kao u zadnje vrijeme…weeee….dečko je odličan...
...Marko....^^..dečko je zakooon,jedan od mojih najboljih prijatelja,znamo se dosta dugo....lik je legenda.......
.....Mirko.....thumbup njega također poznam duže vrijeme…ah pa dobar je samo malo zna biti dosadan ( sry…) ali samo malo….
….Pus….kiss^^otkada sam otišla iz Jakšićke škole baš se i newiđamo često ali tu i tamo se čujemo...o njemu mislim swe naj stwarno namam zamjerke..Matej zakon si i jedwa čekam da kreneš u srednju...pozz....



...*...*...*...*...*...*...*...*...
Sjikice
...*...*...*...*...*...*...*...*...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us








Image Hosted by ImageShack.us


10 DALMATINSKIH ZAPOVIDI
1. Covik se rodi umoran i zivi da se odmori
2. Jubi posteju svoju ka samog sebe
3. Odmaraj se danju da mores nocu spavat
4. Ne radi! - Rad ubija
5. Kad vidis nekoga da se odmara, pomozi mu
6. Ne cini danas ono sto mozes sutra
7. Radi manje nego mozes, a ono ca mozes prebaci na drugog
8. U ladu je spas! - Od odmaranja jos niko nije umra
9. Rad donosi bolest! - Ne umri mlad
10. Kad pozelis radit, sidni, pricekaj, vidit ces da ce te proc
xxxxxxxxxxxxx


Palindromi-riječi koje se s obje strane čitaju isto

-Ana nabra par banana.
-Udovica baci vodu.
-Idu ljudi.
-Evo love.
-U Rimu umiru.
-Anja sebe sanja.
-Perica reže raci rep.
-Imaju Arapi i para u jami.
-Uguraj u jarugu.
-Sir ima miris.
-E, sine, ženi se!
-Idu ljeta, pate ljudi.
-A mene tu ni minute nema.
-Nema Kata kamen.
-Imamo ono o mami.
-Ana voli Milovana
-Melem
-Krk



Picture Captions
[Caption.iT - Picture Captions]



.......NAJVAŽNIJA ŠKOLSKA PRAVILA.....


1. Ne dolazi u razred ako baš ne moraš!
2. Ne piši zadaću kad uspiješ prepisati!
3. Pred profesorom žvači žvakaću samo nakon "čik"-pauze!
4. Ne poželi u wc, jer nema ventilacije!
5. Dok profesor piše po ploči, piši i ti, ali po klupi!

7. Zakasni na sat tako da te uopće ne puste unutra!
8. Ne dopustite da profesor uđe u razred poslije vas!
9. Kada dođeš na kontrolni ne zaboravi šalabahter!
10. Voli svoj šalabahter kao samoga sebe!
11. Ponavljanje je majka znanja - što više ponavljaš razred, znaš sve više i više!!!

12. Ako netko zaboravi šalabahter, posudi mu svoj!
13. Kažu da je rad zdravlje - živjela bolest!
14. Kad osjetiš želju za učenjem, samo sjedi i proći će te, fakat djeluje!



Image Hosted by ImageShack.us






[...maree i ja...]




[...patrick i ja...]




[...bikara po noći...]





  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


fudo....wojim tee...

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

[..*..DOMaćiCA..*..]

.....wee....



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




[...naj broj..hh..moš misliti...]
















Ostace trag posle nas i nase ljubavi
mozda ce neko pricati
da smo se voleli
al' jedno znam nismo uspeli

Jednom sam srecu imala
nisam je cuvala
i sve za tren je postalo ogromna uvala
i sada znam bez tebe propadam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresila
i srusila sve do pepela

Ref. 2x
Prevari me, samo me ne ostavljaj
prevari me, samo ne reci da je kraj
prevari me, samo da bude kao pre
ne daj da bez tebe sama ostanem

Za druge bili smo mi
srecni u ljubavi
mozda ce nekada da se ponovi
al' jedno znam bez tebe propadam

Ko kaznu cekam svaki dan
hocu da poludim
ako je ovo san neka se probudim
i docekam da te ugledam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresila
i srusila sve do pepela



*...*...*...*....*...*...

Hej, sta mi to radis, nesreco
lose mi vjesti donosis
pa me po glavi udaris

Hej, ne idi mojom ulicom
srce se tek odmorilo
dzaba si tu da molis me
i pravdas se

Ref.
Kad znas da ne vjerujem
ni jednu rijec
kad lagao si sve, lagao si sve
sve u vezi s tobom je laz

I varao si me
i sad me pusti, nevoljo
ne vjerujem ni jednu rijec
kad lagao si sve, lagao si sve
idi, sto dalje, dalje od mene

Hej, sta mi to radis, nesreco
lose mi vjesti donosis
pa me po glavi udaris

Hej, ne idi mojom ulicom
srce se tek odmorilo
dzaba si tu da molis me
i pravdas se






...*...O MENI...*...

...IME...:Mateja ...PREZIME...:- - - - -
...RAZRED...:1.h
...ŠKOLA...:Ekonomska
...SMJER...:Hotelijersko-turistički tehničar
...SLUŠAM...:samo mamu
...HOROSKOP...::jarac...
...ROĐENA.::19.01.1993..
...GLAZBA...:::all...
…AGE….15 (weee…xD)
….FAMILY….mama, tata i 3 brata
….ŽIVIM ZA….prijatelje, obitelj, ljubav, more i M_ _ _ _
….NAJ FILM…..plava laguna
….NAJ SERIJA….Kuća na plaži
….BEST FRIENDS….GIRLZ: Iry, Maja,Barby, Maree i Nelly and BOYZZ: Mario, Mači i Marko
...CONTACT...
NET:grump10@net.hr or
MSN:boca_4ewer@hotmail.com
..VOLIM..::more,obitelj,
rukomet.....

...NE VOLIM...:umišljene ljude,
iako ih znam dosta...

...LJUBAV...::ma ništa posebno...
....... piše vam ispod......[..fudo <3..]


FFabulous
UUnforgettable
DDramatic
OOld

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

[..ich...]









Image Hosted by ImageShack.us


*….ja ću sada na glas reći ono što odavno znamo,baš je šteta što smo uvijek prijatelji bili smo…*

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws





Cool Graphics


pimp myspace profile

pimp myspace profile



myspace layout images

myspace layout



myspace layout codes

myspace layout



pimp myspace profile

pimp myspace profile






myspace layouts

myspace layouts




myspace layouts

myspace layouts



myspace layout codes

myspace layout




cool myspace layouts

cool myspace layouts








Lory, Iry i Leonardo



LJuBaV čInI ČuDa...

Djevojka upita svog decka: "Da li si zaljubljen u mene?" -
On odgovori - Ne!
Ona ga pita: "Mislis li da sam lijepa?" -
On odgovori-Ne!
Ona ga opet pita: "Da li sam ja u tvom srcu?" -
On odgovori-Ne!
Na kraju ga upita: "Da te napustim, da li bi plakao za mnom?",
a On opet odgovori-Ne!

Okrenula se i veoma tuzna odlucila da ode od njega.
On ju na to zagrli i kaze joj: "Ja nisam zaljubljen u tebe - ja te volim!"
"Ja mislim da ti nisi lijepa - ja jednostavno mislim da si prekrasna!"
"Ti nisi u mom srcu - ti si moje srce!"
"Ja ne bih plakao da me napustis, ja bih umro zbog tebe!"




Reci dok nije PREKASNO...
DJEVOJKA: Daj ajde..malo sporije
DEČKO: A ne... ovako je zabavno

DJEVOJKA:
Nije... molim te nemoj strah me je!
DEČKO: Onda reci da me voliš
DJEVOJKA: A znaš da te volim!
DEČKO: Zagrli me!

(cura ga je zagrlila)

DEČKO: Molim te uzmi kacigu s moje glave..jer me smeta!

Drugi dan u novinama:


Motor se zabio u drvo jer su otkazale kočnice. Na tom su motoru bile dvije osobe..samo je jedna
preživjela.
Istina je da je na pola puta dečko shvatio da su kočnice otkazale
ali nije htio reći svojoj curi . Htio je po zadnji put čuti da ga cura
voli i po zadnji put osjetiti njen zagrljaj.
Tada ju je zamolio da stavi

njegovu kacigu na glavu..jer je htio
da ona preživi..makar to značilo da će on umrijeti.
Ako nekoga tako jakoooo voliš reci mu to odmah..dok nije
PREKASNO!









Amore mio…zakon pjesma…
Bikara..hehe
Cigara…heh…
Deset..moj sretan broj
E------------------------
Filmovi..obožavam ih…
Gljive…odvratne su…
Hrvatska….u srcu…
Internet….!!!…
Jabuka…ccc…
Krevet…19 sati dnevno..
Luka Nižetić…no com…
Ljubav…hh…
More…obožavam ga
Ne vjerujem…naj pjesma...
Njemački j…mrzim ga..
O----------------
Pivo…fuj…
Rajsavac…my city….
Sladoled..mm..njam..
Šk..moj drugi dom..
Telefon..grr…
Upravo vjenčani..zakon film…
Volim te…heh…
Zakon..tu je da se krši…
Život…čudna stvar…



NE VOLIM

= umišljenost
= idiote poput mog brata
= kad nemam na računu
= grašak
= košarku
= natjecanja
= jesen

VOLIM

= more
= gledati filmove
= Maria
= surfati
= ići u šk.
= nogometaše
= spavati
= ljeto




*...GLupOsTI...*

# Životna je ironija kad ti cijeli život sole pamet, a ti umreš od šećera..

# Jučer sam imao težak san. Tek sad znam zašto krevet nije izdržao!

# Pričaju dva kondoma, kaže prvi: «u jeboga, stalno mi se priviđaju djeca..» Na to će drugi: «pa čovječe ti si puko!!»


# Kad gledam horor nestane mi daha, a kad vidim tebe userem se od straha!!


# Kad bi ja bila ti, a ti da si ja, ja bi tada rekla tebi odnosno sebi da ja, ustvari ti volim sebe, to jest tebe, ovaj mene..hm, zbuni ja i sebe i tebe

# Ti imaš sve što ja tražim. Ti imaš seksi tijelo, a tek guzu..Tvoji poljupci kao u snu, ti imaš savršen osmjeh, a ja..ja imam krivi broj..


Silno te želim, previše te vidim, tako mi treba dodir tvoj.. Žudim za tijelom tvojim..Kako mi trebaš, kako se ljubiš..,a kako tek ja lažem!

...*...BFF...*...ich und meine Šogy













Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 30.03.2008.

[...*...Droga mu je bila majka,droga mu je bila sve,od droge je on živio nije mogao bez nje...*...]

Joj... ja sam jako umorna...evo ovako...
Rano ujutro krenula sam na pričest...u Novu Gradišku...
kod kume...TIHANE....
upoznala sam puuuuno novih lica...
a oni su: Viktorija,Marko,Patrick...
igrala sam nogomet s Mrakom,Domagojem,Brunom...ma bilo odlično...ALLES GUT:::)
pili smo vodku....i oko 5 sati sam išla doma....i onda ponovo u goste...
i tako...sutra u šugavu školu...AJD POZZZ....i budite zločesti....

MOJA KUMA;MAJI HVOJE I JA.....<33



| ...fools,4ewer.... (24) | 29.6. N 5.7.2008. | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.