LINKOVI
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


POZNATI I NEPOZNATI
BoGoVi
Anjuška
Djurko
Bolje umrt od litre nego od kapi!
brineta
...nina...
...jazzer...
ludachica666
...helenche...
_MaLa_


.....JA SAMO PJEVAM.....
SVI SU TU
Kao nekad opet tu su svi
Moji i tvoji drugovi
Odavno ne brojim dane
i ne slavim rodjendane
Na kojima neces biti ti

Svi su tu a tebe nema,
tebe nema tebe nema
A ja glumim tu pred svima
kao da te svuda ima

Kao nekad ko da gledam te
Cutim i krijem da nema te
Previse je lepo bilo
da bi se zaboravilo
Da bi vreme izbrisalo sve

IDEM, IDEM EJ ŽIVOTEEE....
Image Hosted by ImageShack.us


Halo, ja sam
Na mome srcu jos su rane sveze
dani idu a meni sve je teze
volela bi sa tobom da se vidim
uspomene stare da ozivim

Halo, ja sam, izvini sto zovem
samo sam htela da ti cujem glas
skupila se tuga noci ove
previse je toga iza nas

Na mojoj dusi teret ko planina
u mome oku more suza ima
u ovoj kozi ko u okovima
jos te volim i trazim te u svima

PROLJEĆE JE, A U MENI NEMIR
Image Hosted by ImageShack.us

To mi radi
Volim te, djevojcice
dok se nebo zatvara
neka vriste nase ulice
neka krene zabava

Bolja buducnost nije htjela
nas da saceka
pridji blize da vidim tajnu
koju cuvas u ocima

To mi radi, to mi radi
jer ti mozes
da mi radis sve
to mi radi, to mi radi
jer ja zaljubio sam se

Iza ugla cujem muziku
generacija je cugala
a ja sam nocas slican urliku
moje je ime teska panika

Kad me palis, onda idi
lomi do kraja
pridji blize da vidim tajnu
koju cuvas u ocima

LJUBAV JEDNE ŽENE TEČE MI KROZ VENE....
Image Hosted by ImageShack.us

Sve birtije obiso sam
Jos mi samo nebo
snage moze dati
ja se smirit' ne znam
i ne mogu stati

Kuda me to nocas
ulice jos vuku
da l' cu ikog sresti
i pruzit' mu ruku

Sve birtije obis'o sam,
smirio se nisam
dno zivota dotak'o sam
predao se nisam

Ko skitnica zivio sam
i nije mi zao
jos bi jedan zivot
ja za ovaj dao

Konobari moji, moje vjerne sjene
cuvajte mi pjesmu, moje uspomene
sad negdje daleko, znam da ona place
prijatelju, stani pa zasviraj jace


Trazio si sve
Trazio si sve, sve sam ti dala
tebi reci ne nikad nisam znala
citav moj si svet
za druge necu da znam

Zaveo si me, lepo si to znao
ljubila sam te, srce si mi krao
jasno mi je sve
sad kad ostavljas me

Ja te volim, od ljubavi sva gorim
paticu i plakacu, al' necu da molim
ja svoje srce i sve sam ti dala
a od tebe ni oprosti, ni hvala

Ja te ljubim, al' znam da te gubim
jos uvek sanjam da srecna se budim
s gorkim suzama, s mukom se bori
umrecu radje, al' necu da molim

Trazio si sve, sve sam ti dala
tebi reci ne nikad nisam znala
citav moj si svet
za druge necu da znam

Zaklinj'o si se, ljubav obecav'o
nadala sam se, snagu si mi dav'o
kao nekad pre
sanjala sam nestvarne sne

Uzeo si sve, lazi si mi dao
izgubila sam sve i nije mi zao
imala sam bar
jedno ludo mastanje i zar

Trazio si sve, sve sam ti dala
tebi reci ne nikad nisam znala
citav moj si svet
za druge necu da znam



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws







subota, 23.08.2008.

ZZZVJEZDICE SRETAN TI RODJENDAN!

ZZZVJEZDICE MOJA NAJDRAZA...ZELIM TI SRETAN RODJENDAN...

ne zelim da ti se ispune sve zelje i snovi jer tada vise ne bi zeljela i sanjala...
zelim da ti se ispuni onoliko zelja i snova koliko ti je potrebno da budes sretna...jer samo to i zasluzujes!! DA BUDES SRETNA!!
Ti odluci sto je pojam tvoje srece...ja ti ne zelim nametat svoja vidjela...

SAVJETUJEM da uzivas...
ZELIM da budes sretna...
VOLIM svaki trenutak s tobom...
ZAHVALJUJEM sto postojis...
TREBAM tebe takvu kakva jesi...
ZNAM da te volim...
a VJERUJEM u nase prijateljstvo...



...od malih nogu...fino
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...skolski dani...zujo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...zajednicka ljetovanja...cool
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...VESELI rodjendani...nut
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...suze...cry
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...izlasci...partythumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...i NEKA zbivanja...dead
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ma sta da vise napisem...VOLIM TE ZZZVJEZDICE I ZELIM TI SAMO SRECU...kiss



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Ovdje ćete moć nać sve o nama,našim izlascima,nekim novostima,zanimljivostima.... uglavnom sve što se bitno događa u našim malim životima!nutdead
OVO SMO MI
MAJEJA (MATEJA)
-godina mi je 16
-idem u 3. raz. gimnazije
-rođena sam 10.2.
-broj mobitela.....NE DAM
-moj msn: majeja666@hotmail.com


PČELICA (MAJA)
-godina mi je 19
-zavrsila sam gimnaziju
-rođena sam 23.8
-broj mobitela...NE DAM
-moj msn: pcelicamaja0@hotmail.com


OBJE......
-iz Valenovca
-izlazimo u Našice (Blue moon, Dance, Limit, Bricks)
-gimnazijalke
-plavuše...NEEEEEE
-pijemo kruškovac,bambus
-volimo lude provode
-slušamo narodnjake, tamburice...
-obožavamo svoju dragu braću
MARKA I MARINA
-najbolji prijatelji: MARIN I MARKO (: