Plavi oglasnik udaja - Susret s djevojkom

utorak , 18.12.2018.

OGLASNIK










Click here: Plavi oglasnik udaja






Znači želim upoznati nekoga za zabavu dok sam ovdje. Usluge-ponuda Masinsko presecanje vlage -HIDRO... Sad ovog trena osjećam se slobodno i želim voljeti ponovo. Potrebna kućna pomoćnica - domaćica do tri puta nedeljno, od 17 - 22 h, za vođenje domaćinstva.



plavi oglasnik udaja

Životinje-ponuda Francuski BULDOG štenci na proda... Rastavljen, dva sina sa ženom.



plavi oglasnik udaja

Bračne ponude - Imam 31 godinu, bavim se sportom 171 visoka brineta i ovim putem tražim muškarca za ozbi ljnu vezu jer želim djecu! Što napisati o sebi?



plavi oglasnik udaja

Tamnoputa sanjalica, zanosnih bedara, velikih grudi, krupnih smeđih okica i dugih trepavica 43 godina, Lijepe duge noge i uski struk želi muškarca za provod. Crna duga kosa, plave oči i godina 30-et. Voli kožu, visoke pete, bič!? Rastavljena, mobilna, zaposlena plavuša. Uvjet,muškarac do 47 godina i da je slobodan! Imam sve ali sam usamljena a vremena za izlaženje nemam! Ja imam auto, nisam blizu grada ali ako si vrijedan ja ću doći nevažno gdje si ti! Sve ono o čemu sanjaš i maštaš ja pretvaram u stvarnost! Voliš debele, dlakave i velikih tvrdih grudi? Ja sam tvoj broj!



Licni oglasi upoznavanje.mp4
Imam 26 godina, mala sitna, plava sa zelenim očima. No, jedno je sigurno, uvijek sam se digla i krenula dalje. Traži Ukupno 10867 korisnik a i 496 oglas a. Znači želim upoznati nekoga za zabavu dok sam ovdje. Životinje-ponuda Na prodaju apricot pudla zensko... Isključivo nepušačica i antialkoholičarka. Sve ono o čemu sanjaš i maštaš ja pretvaram u stvarnost! Rastavljena, mobilna, zaposlena plavuša. Lijepa, zanosna dama 42 godine duge kose, većih grudi, zaposlena, mobilna traži nježnog muškarca za avanturu! Traži Ukupno 10867 korisnik a i 496 oglas a. Ovim putem želim upoznati muškarca za povremeno viđanje ili nešto više!

[Cmokic chat|Ljubavne veze oglasi|Kako naci djevojku preko fb]






Oznake: brane, ponude

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.