blogbaster

četvrtak, 09.03.2006.

TRI

Odmah se vidjelo da će taj momak biti drugačiji, još kao beba, rastao je triput brže od ostalih, kao da tri sise sisa. Kad bi tražio lizalicu, tražio bi odmah “tji”. Po tri zuba mu izbijala. Kad je pošao u školu, nije dobivao ocjenu manju od tri, a kad bi dobivao petice, dobivao bi po tri. Pisao je čudne priče, sve nešto ovako: “Bijahu jednom tri viteza, Jakša, Vojša i Nebojša. Jednog dana sretoše troglavu aždaju. Najprvo ih prođoše srsi, nakon tog žmarci i naposlijetku trnci”. Zatim, kad je došlo vrijeme, svi mi bismo bili sretni imati jednu djevojku, a on bi ih imao po tri. Šalili smo se da možda ima tri, znate, onoga....Iako nam nije bilo do šale, u tim godinama nismo bili sigurni imamo li mi obični uopće jednog kako treba. Ne trebam vam reći da zbog toga nije uspio skupiti tri prijatelja. Kad se zaratilo, imao je on i problema, naime, neki su insistirali da je on zbog toga, razumijete, “njihov”...Ali nije, pouzdano nije, to se provjeri. U tri koljena. A bio je i tri godine na ratištu. Poslije toga, on je imao tri firme, mi ostali najviše dvije, on tri automobila, mi najviše dva, on tri nekretnine, mi najviše jednu ipo. Sjećam se da mi je jednom uzeo tri tisuće na kartama, ja sam imao dva para, on tri iste. Nisam ga vidio već tri godine, niti čuo za njega.....Tko zna, što je sada s njim? Da nije otiš’o U TRI.................. ???!!!!!!!!

ALTERNATIVNI KRAJ:
Dobro, vidim da gnjavite s tim krajem, iako sam pokušao objasniti i puno riskirao tim objašnjavanjem, SAMO ZBOG VAS, jer, objašnjavati svoje djelo, smrt je za pisca, ali mora da sam ili budala ili perfidni demagog populist, ja bih, da vi kažete “u bunar, patak”, skočio u bunar, stoga,
evovamga:
“Prije no što pijetli triput zakukuriču, izdao bih i sebe i pravdu i istinu trojedinog Boga, kad ne bih priznao sebi i vama da ga baš nisam volio. Ali, uvijek mi se činilo, da taj momak nije imao tri čiste....”
KRAJ PRIČE

- 09:29 - Komentari (2) - Isprintaj - #