XxPiCoLinO i EkIpAxX - TeSkO Je vOlJeTi a lJuBaV KrItI...U DuSi pLaKaTi i NaSmIjAn BiTi - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
XxPiCoLinO i EkIpAxX
ponedjeljak, 18.08.2008.

Ejj ljudeki..javljam se jer mi je dosadno..grr.A vama? meni uzasno.Dns sam bio u mlinima kod rodaka pa smo isli u neki zakon park...vidit ce te slike.Gadali smo se ope vodenim balonima u tom parku..koja ludara..tam ja nekog malog pitam Do you want play with us? a mali meni ja-sam-hr-va-t...koji kreten..I kasnije nam poceo busit balone...debill na vidiku mi vikali..hehe...Jucer sam bio Barbiki na rockasu..bilo nam je zakon...bili na pici i zajebavali se po porporeli.Ja 3 puta imo dobit srcani...hehe.A iza smo se isli nas s REikovom sekom Molly...kak je zlocesta..pocela ga grist.Al su bili kjut kak su se igrali.D.N.S sam ga cesljo 2 ure.A tak vam je kad imate maltelera.U srijedu ga vodimo u veterinara...mora se uredit...sisat,kida nokte...bla bla...naslov picolino i ekipa je zato jer se moj "sretni" balon zvao picolino...hehhe..zajebancija.A eto vas ljudi.Idem vam ja stavit par slikica sa kupanja...
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage Hosted by ImageShack.us

TeSkO Je vOlJeTi a lJuBaV KrItI...U DuSi pLaKaTi i NaSmIjAn BiTi


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

xXOdgoji Se.E.eXx

XxPrste KidamXx
XKomaj Puno!!X
xRedovno DolaziX
xNe KradiX
xNe Seri u KomovimaX
xInace Ne SeriX
xGledaj Svoja PoslaX
xPrvo Pogledaj SebeX
xAk Ti Se Ne Svida Blog
Sam Klikni X
O.o.OpReZ.z
Image and video hosting by TinyPic



Xxj.A.a.A.a.AxX

Image Hosted by ImageShack.us

XxWiTh mY Mp4xX
Xzvanje?x
-iwan
XPrezime?x
-upalo u vodu...
XCuru?X
-neam josh.
XGodina?X
-13...
xSkolaa?X
-ghetto ofc.
XSlusa se?X
-nightwish,mcr,britney
XMsn?X
imam...
XZaljubljen?X
-ma do usiju.
XFriends?X
-a lot of...

emoticon
eMeSeN~
ivan4-ever@hotmail.com
bLa.bLa.A.a.A
Linxichi*~
IVAaAa<3
Nora
Maggie
AjwaTixiePixie





Image and video hosting by TinyPic
xXi LiKe.E.e
xSeBe
XfRiEnDs
xJeDnU MaLu.U.u
XfEmiLy
xCoKoLaDu.U.u
XLjeTo
xiCe~Tea
XPutOwAt
xKiNo
XMsN.n.N.n
xZaJeBaWa Se.E
XbLoGoWe
xPiCu
XhOrOrE
xStArKeE
NiS WiShE.e.E.e
XxDoN't LiKe.E.e.E~
xUmiSLjeNe
XSkULu.U.u
xUciT
XpReSeRaNtE
xKuCkE
XFuFicE.e.E
xMuLiciNe
XBoLesTi
xPedOfiLe.E.e
XDroGu.U.u.U
Jos PuNo.O.o.O
()_()
(0.O)
/(__)


Image and video hosting by TinyPic

xXWhaT aBoUt ThIs BlO.o.OgXx

SwAsTaRa.A.a.A
sWe&SwAsTa
i'M sTrOnGeR tHan
YeStErDAyxX

xXpRo.O.oWaLeXx

Ja-mama mos mi dat malo mlijeka?
Mama-nema mlijeka..
Ja-moze onda kakao...
(pa kakao od mlijeka)

(Na povijesti!)-Ja...
Barby sto treba izvadit?
(pa povijest)

Neka zena meni i Tiji na Lokrumu-oprostite gdje je plaza copa ba pa..tak nes.
(jel ova pri sebi?)

Martina(profi)-panda zivi u pustinji...
(ajmee!)

Anamarija(profi)-srbi su napali jeruzalem...
(boze boze)

Ida-kad sam bila mala mislila sam ako me pregazi auto da ce me mama ubit
(ludice nasha)

Nikol(u slasticarni)-moze jednu kuglu pola limun pola zelena jagoda...
(Umjesto jabuka)

Ja(tijinoj mami)-aj reci tiji..mi dodemo na mount everest i ona rece ma necu skakat...
Tia-pa necu se kupat u praznom moru...
Ja-a ti bi puno more jel?
(puno more....hh)

Tia-amo na ljuljacke...
Ja-ma necu na tee..
Tia-amo onda na one dvije.
Ja- ma necu te se ljuljaju...
(..hhh.ne u tom smislu)

Klara(meni)-moj prst je jacii!
Ja-a moa npzna nogaa??
(ona zna...)

abe.c.c.c.eda
a-Abeceda
b-Ble...naj rijec
c-Cisterna
d-Drvo...
e-Emovci...
f-Flauta.
g-Govno
h-Hot..hot...
i-Iva-zakon cura...
j-Ja
k-kmetovi...
lj-Ljetoo..jej
m-More...
n-Nope...
nj-Njet...
o-OpreZz
p-Prist...
r-Romboid...ble
s-Srce...
t-Tebe.
u-Usne.
v-Vozi vozi...
z-Zvoni...
o-Owan...
w-Went
y-...Yo..
x-xD*


A&J