XxSaMo.O.o.O tI SkO.o.OcIxX - TeSkO Je vOlJeTi a lJuBaV KrItI...U DuSi pLaKaTi i NaSmIjAn BiTi - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
XxSaMo.O.o.O tI SkO.o.OcIxX
srijeda, 30.07.2008.

ola ljudeki...
evo ja se javljam
malo...danas smo ja i
mara napravili blog...
evo danas smo bili
ja&divo&tia&bila na
lokrumu...i bilo je zakon
idemo i sutra...skakali smo
onoga u naslovu...
MountEveresta cak na
domino efekt...bilo je zakon...
dobili pljesak..kess**
malo smo skakali s mula
na glavu...samo malo...
danas smo posli kasno
oko 4
sutra idemo ranije
ja se nadan oko 2...
isto ce bit super...evo sad
sam na msn u...i pricam s
klarom...super...a evo...
tonklica nam ne more do
1.8 na komp...ma brzo ce to
proc...nadam se da ce i ida ic
sutra na lokrum...al sad moram ic
papa drustvo...komajte puno...
miki maus odjebaus

TeSkO Je vOlJeTi a lJuBaV KrItI...U DuSi pLaKaTi i NaSmIjAn BiTi


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

xXOdgoji Se.E.eXx

XxPrste KidamXx
XKomaj Puno!!X
xRedovno DolaziX
xNe KradiX
xNe Seri u KomovimaX
xInace Ne SeriX
xGledaj Svoja PoslaX
xPrvo Pogledaj SebeX
xAk Ti Se Ne Svida Blog
Sam Klikni X
O.o.OpReZ.z
Image and video hosting by TinyPic



Xxj.A.a.A.a.AxX

Image Hosted by ImageShack.us

XxWiTh mY Mp4xX
Xzvanje?x
-iwan
XPrezime?x
-upalo u vodu...
XCuru?X
-neam josh.
XGodina?X
-13...
xSkolaa?X
-ghetto ofc.
XSlusa se?X
-nightwish,mcr,britney
XMsn?X
imam...
XZaljubljen?X
-ma do usiju.
XFriends?X
-a lot of...

emoticon
eMeSeN~
ivan4-ever@hotmail.com
bLa.bLa.A.a.A
Linxichi*~
IVAaAa<3
Nora
Maggie
AjwaTixiePixie





Image and video hosting by TinyPic
xXi LiKe.E.e
xSeBe
XfRiEnDs
xJeDnU MaLu.U.u
XfEmiLy
xCoKoLaDu.U.u
XLjeTo
xiCe~Tea
XPutOwAt
xKiNo
XMsN.n.N.n
xZaJeBaWa Se.E
XbLoGoWe
xPiCu
XhOrOrE
xStArKeE
NiS WiShE.e.E.e
XxDoN't LiKe.E.e.E~
xUmiSLjeNe
XSkULu.U.u
xUciT
XpReSeRaNtE
xKuCkE
XFuFicE.e.E
xMuLiciNe
XBoLesTi
xPedOfiLe.E.e
XDroGu.U.u.U
Jos PuNo.O.o.O
()_()
(0.O)
/(__)


Image and video hosting by TinyPic

xXWhaT aBoUt ThIs BlO.o.OgXx

SwAsTaRa.A.a.A
sWe&SwAsTa
i'M sTrOnGeR tHan
YeStErDAyxX

xXpRo.O.oWaLeXx

Ja-mama mos mi dat malo mlijeka?
Mama-nema mlijeka..
Ja-moze onda kakao...
(pa kakao od mlijeka)

(Na povijesti!)-Ja...
Barby sto treba izvadit?
(pa povijest)

Neka zena meni i Tiji na Lokrumu-oprostite gdje je plaza copa ba pa..tak nes.
(jel ova pri sebi?)

Martina(profi)-panda zivi u pustinji...
(ajmee!)

Anamarija(profi)-srbi su napali jeruzalem...
(boze boze)

Ida-kad sam bila mala mislila sam ako me pregazi auto da ce me mama ubit
(ludice nasha)

Nikol(u slasticarni)-moze jednu kuglu pola limun pola zelena jagoda...
(Umjesto jabuka)

Ja(tijinoj mami)-aj reci tiji..mi dodemo na mount everest i ona rece ma necu skakat...
Tia-pa necu se kupat u praznom moru...
Ja-a ti bi puno more jel?
(puno more....hh)

Tia-amo na ljuljacke...
Ja-ma necu na tee..
Tia-amo onda na one dvije.
Ja- ma necu te se ljuljaju...
(..hhh.ne u tom smislu)

Klara(meni)-moj prst je jacii!
Ja-a moa npzna nogaa??
(ona zna...)

abe.c.c.c.eda
a-Abeceda
b-Ble...naj rijec
c-Cisterna
d-Drvo...
e-Emovci...
f-Flauta.
g-Govno
h-Hot..hot...
i-Iva-zakon cura...
j-Ja
k-kmetovi...
lj-Ljetoo..jej
m-More...
n-Nope...
nj-Njet...
o-OpreZz
p-Prist...
r-Romboid...ble
s-Srce...
t-Tebe.
u-Usne.
v-Vozi vozi...
z-Zvoni...
o-Owan...
w-Went
y-...Yo..
x-xD*


A&J