*PSI SU ZAKON*

ponedjeljak, 19.03.2007.

KADA SAM DOŠLA U NOVI DOM

Dogodilo se to jednog dana kada sam se prvi put odvojila od svoje majke i brače.Gazdarica me posjela u automobil i odmah sam zaspala.Probudila sam se na posve drugom mjestu.Izašla sam iz automobila,a nigdje nisam vidjela svoju majku i braču,ali je uz mene bila moja gazdarica.Tada sam ugledala dvoje ljudi koji su me primali i milovali,ali ih ja nisam poznavala.Svidjeli su mi se pogotovo niža osoba koja se zvala Martina.Tada sam krenula u automobil,ali nigdje nsam vidjela svoju gazdaricu.Martina me milovala i mazila me,a ja sam uživala.Onda samo došli u kuću gdje je bio za mene pripremljen krevetić.Odmah sam dobila za piti i jesti.Tada je počela igra.Martina je trčala samnom,ja sam skakala i ubrzo je došla noć.Legla sam u krevetić i pokraj mene je spavala Martina.Bilo mi je lijepo,bila sam jako sretna.Taj dan mi je posebno ostao u sjećanju.Tada sam shvatila onu priču koju nam je majka pričala dok smo bili mali da ce nas odvesti od nje i da će nam tamo bit lijepo.
Onda su mi odabrali ime Azi.
Evo sada imam 8 mjeseci i sutra idem u školu psa.Vodit će me moja Martina koju jako volim i ona mene!!

- 18:31 - Komentari (15) - Isprintaj - #