Dnevnik jedne debeljuce

08.09.2004., srijeda

Pilates


Gledala sam jučer u gradu knjigu Pilates tijelo i baš mi se dopala. Ima unutra vježbe za početnike, srednji stupanj i glavne face koji već mogu i znaju. Svaka je vježba potkrijepljena slikom i objašnjenjem.
160,00 kn.

Isplati li se? Hoću li vježbat ako kupim???

Išla sam jedno vrijeme na Pilates i jako mi se sviđa, ali igrom slučaja ne želim više ići u taj fitness centar (neke stare svađe i neki neriješeni problemi). Nigdje blizu mene više nema takvih vježbi. Ima na drugom kraju grada.
Usudim li se sjesti sama u auto i voziti se ko zna kud svaki drugi dan? Koliko će vremena (dana, sati) proći dok mi ne dopizdi to putovanje?

Jučer sam planirala vozit sobni bicikl, ali sam došla kasno od frizera pa sam peglala do 22h. I tu je koja kalorija otišla. :-)

Ne hranim se baš po planu, ali ne jedem puno, pa i nije takva pomrčina.

Sutra ponovo krećem na masaže.


Znam da će se sad opet naći pametni koji će me popljuvat zbog negativnih pristupa gore u tekstu, ali jebe mi se živo.

Eto.

Vagala se nisam pa ne znam koliko imam kila, ali sigurno je još uvijek prva brojka 7. (BM, ;-))








- 10:08 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

borba sa samom sobom

Linkovi