božidarka

četvrtak, 16.06.2005.

moje prvo javljanje

Zavidim ovoj bebi na uspješno obavljenoj misiji
Jednostavno mislim da... ne ništa ne mislim, krivo sam započela rečenicu. Moj blog neće biti uređen kao ostali blogovi koje ovdje čitate, barem ne u estetskom smislu. Misiim da će jako mali broj ljudi čitati moj blog, ali meni to nije važno, jer ako samo jedan čita meni je to dovoljno, a ako si ti taj jedan koji sada ovo čita napravi meni, a bome i sebi jednu divovsku uslugu: PRESTANI ČITATI OVO!!!!!!

ODMAH!

Još čitaš, lijepo ti govorim da prestaneš ovo čitati, jer ako čitaš sada ovo, da upravo ova sada slova koja ja tipkam(ili sam tipkala u prošlosti, jer ako ih čitaš onda je moje tipkanje prošlost, ali sve je to tako jebeno relativno), ljutiš veoma autora ovoga bloga.
Prestani gubiti vrijeme ovdje.

No dobro ako si odlučio ili odlučila nastaviti ovo čitati, bojim se da danas nemam ništa pametno za reći. Moram se ići otuširati, i eventualno(daj bože) pokakiti.
Možda do navečer smislim nešto pametno.

Jebem ti piksele i slike...moram skužit kako da namistim sliku na odgovarajuću veličinu...mislim si stvarno...
- 13:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>