Pašaman (homo si na treking)

subota, 27.08.2011.

Pirineji



Uploaded with ImageShack.us

Ivanina prica
Drage pasamanke i dragi pasamani, ovim putem javljam da sam sretno odustala!
Oprala nas ja ledena kisa i zapuhao jaki vjetar, orkanski. Mislim da se niti Darija na Everestu nije smrznula kao ja danas, he :-) Dovukli smo se do okrepe koja je bila u jednoj rusevini bez prozora- oko 45-50 km. Tamo je bilo sveopce cvokotanje. Tko je imao srece da mu je roba ostala suha u torbi, mogao se presvuci. Ja nisam bila te srece i moja majica i carape su bili ful natopljeni. Nekim ljudima su davali kisik i motali ih u deke. Nije bilo vise deka za mene. Goran je radio sve da mi pomogne ali djabe. Nit topla juha nit caj nisu pomogli. Mislila sam da kad pocnem trcati da cu se ugrijati, ali cim sam izasla iz kucice mokra na onaj vjetar, vidijeh da nema smisla. Tako da sam "pustila" Gorana da ganja vepra Marka, koji se vjerovatno bori za prva 3 mjesta. Inace su Pirineji jedna divota, ono malo sto sam uspijela vidijeti izmedju magle i kise! Sada sjedim u hotelu, na toplome i pijem pivicu i jedva cekam da zagrlim Jana. Puno hvala svima na bodrenju! Dobili smo hrpu sms-a od hrvatske elite trekinga, jeah! I gelenderima hvala! Tko je sljedeci na pirinejima?!!!

Goranova prica
Kratko prije spavanja. Goran je neuspjesno ganjao Marka. A kad vise nisam mogao potrcati niti nizbrdo bilo je vrijeme za odustajanje. Na spustu od 1400m sam imao dovoljno vremena za zakljuciti da finisiranje sa 60 km muke nije opcija.
Vrijeme je bilo lose, ali onom tko se spremio nije smetalo. Marko samo sto nije na cilju.

Markova priča by Ivana
Marko je super isao do 117. km. Tamo si je sje...tetivu i 40 km prohodao u bolovima do cilja.
Trebao si mu vidit facu, zadnjih 3 km sam išla s njim!! Cera je proveo dan u pidjami....

27.08.2011. u 11:33 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Brojač posjeta


Bonus

237 HRK-a + 140. pašaman (20 kn) = 257 kn