< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Opis bloga

hej ljudi.....ovdje cete nac puno gluposti i mozda nest zanimljivo iz mog zivota...toliko o opisu....lol

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




AYziS
PeRo i BaBaC=D
Bo
D@R&j@=)
D03S=)
Girl With A Broken Smile
gothic angel
iskra LeGeNDa:)
iSKRa i eKiPa=D
&vana=)
JAsNA
jedna cura...:)
MaNSoNiCa
marijana:)
nirvana fan
RoMMeo=)
::Vječna Putnica::
ŽaLaC=)

nešt o meni

ja sam jedna luda cura...
zovem se mirna headbang a nadimci su jos bolji:paša bang pašalićka,mimi nut mima lud i jos takvih vandfol naziva rolleyes


VOLIM:čokoladu i sladoled
zajebanciju
prijatelje thumbup smijeh
svoju malu sekicu headbang smijeh
bit vani
jednog slatkog dečka cerek
slušat glazbu(moglo bi se reć sve)
papati njami njami
dugo spavat zijev
brbljat na telefon satima

NEVOLIM:umišljene puknucu mad
laganje
rano ustajat burninmad
spremat sobu
učit i pisat zadaće
čitat dosadne lektire
kišu mad
i jos puno toga......

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-12

subota, 19.05.2007.

pol subote sa derletom i matičkama



evo kao što naslov kaže danas sam pol subote
tj cijelo prijepodne provela sa svojojm malom
sekicom i matičkama...nemogu reć da je ilo loše...
al ona priredba..ufff...headbang

da krenem od početka vrtić sunčev sjaj nazaret je
slavio 10 godina a moja seka ide tamo..pa su imali
tu neku priredbu i sat vremena smo morali gledat
klince...headbang lud bang
al ja sam da mi nebude dosadno dofuljala
matičke sa sobom..pa je bilo ajd recimo ok.. yes
poslijetoga smo išli sa malom na kavu u art...
pa jest u park..njami
i ljuljat se...i tako...onda do mene..opet jest..naravno..
to smo ipak nas 3(bez male) gladne..smijeh i eto...ja ju sad
stavila spavat..matičke ošle kuć...a mojih još nema..
pa ja reko mogla bi napisat post...
i tak vam je nastalo ovo sranje... wink

neda mi se više pisat...

šta ima kod vas?

ostavite mi komentara..hvala..smijeh

puseki cerek kiss wave



| whispers of the past (60) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.