< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Opis bloga

hej ljudi.....ovdje cete nac puno gluposti i mozda nest zanimljivo iz mog zivota...toliko o opisu....lol

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




AYziS
PeRo i BaBaC=D
Bo
D@R&j@=)
D03S=)
Girl With A Broken Smile
gothic angel
iskra LeGeNDa:)
iSKRa i eKiPa=D
&vana=)
JAsNA
jedna cura...:)
MaNSoNiCa
marijana:)
nirvana fan
RoMMeo=)
::Vječna Putnica::
ŽaLaC=)

nešt o meni

ja sam jedna luda cura...
zovem se mirna headbang a nadimci su jos bolji:paša bang pašalićka,mimi nut mima lud i jos takvih vandfol naziva rolleyes


VOLIM:čokoladu i sladoled
zajebanciju
prijatelje thumbup smijeh
svoju malu sekicu headbang smijeh
bit vani
jednog slatkog dečka cerek
slušat glazbu(moglo bi se reć sve)
papati njami njami
dugo spavat zijev
brbljat na telefon satima

NEVOLIM:umišljene puknucu mad
laganje
rano ustajat burninmad
spremat sobu
učit i pisat zadaće
čitat dosadne lektire
kišu mad
i jos puno toga......

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-12

ponedjeljak, 09.04.2007.

Sretan Uskrs!malo kasno...al ipak...

ej ljudi...evo da vam čestitam Uskrs...kiss
sve najbolje...iako je već prošo..hehe...al nema veze...
sad da vas pitam...šta vam je zeko donio?
meni para..bon...slatkiša...jeee...men cuper...dobar zeko....kiss


znam da nisam dugo pisla...to je zato što mi se nije dalo...
i zato što sam jedno vrijeme bila malo sjebana...hehe...
al sad je sve okej...smijeh

trebala bi sad kao nešt pisat...a ja neznam šta....
pa ću stvait onu abecedu...

e ovako :

A-avion..zakon...htjela bi se vozit u avionu...
a i ovako..kad ih samo gledam obožam avione... yes
B-bambus...zakon biljka
C-cigare..nemogu se ničeg sjetit..iako ne dimim..
neki moji frendovi...i frendice..hehe..ma ugl...cigare...
Č-čokolada...stvar bez koje nemogu..
živim na njoj..neprođe dan da nepojedem kilu..
hehe..obožavam njami thumbup
Ć-ćevap...volim ćevape...=)
D-djed..neznam zašt...al obožam svog djeda...
hehe..mislim znam zašt...al neću vam sad
pisat litanije...hehe..
Dž-džip..zakon su mi...pogovo sad ovi moderni... wink
Đ-đavao iliti vrag...nisam imala šta stavit pod đ..pa eto..
nek bude vrag
E-elemental...zakon mi je ta grupe..imaju fora pjesme yes
F-feferon...njam..njami..ludo mi je to...povrće..
il šta je već...lolček..al u svakom slučaju
ljutoooo blabla
G-gitara...prezakon instrument..iako ju neznam ni držat
a kamo li svirat...gitara mi je prezakon smijeh bang
H-hobotnica..mrzim te životinje...sve mogu podnjet..
al hobotnicu ne...odvratna mi je...preljigava...
i jako ih se bojim.. no
I-Isus..jedna od malo povijesnih i vjerskih ličnosti
koju stvarno poštujem
J-jagode...jako ih volim...i jest i gledat...hehe..
baš su mi lijepe...onak crvene..male...slatke...lud bang
K-kava...prije sam ju mrzila...sad ju pijem ko vodu
...jebiga...na sve se čovjek navikne...al nisam još ovisnik =)
L-ludost..ljudi mi jako često kažu da sam luda
..hehe...valjd onda jesam...al to je meni baš zakon...
volim lude ljude... smijeh party smokin thumbup
LJ-ljubav...ima je..al mislim premalo za ovaj svijet...
i nikad u potpunosti neću shavtit...to značenje...al
uglavnom...zakon je smijeh
e i moram još dodat ljetooo...obožam ga... =))))
M-more...jako lolim...Matičke i Messi...naj frendice smijeh cerek
N-novci...dost ljudi živi za pare..ja neživim...al volim ih...
zadovoljna sam s ovim što imam..al više nebi škodio....hehe.. wink
NJ-najgluplje slovo..i neznam koja mi je riječ sa nj draga...
O-opraštanje...ljudi često nemogu oprostiti neku
sitnicu..a ni nemisle na to da su oni radili puno
gore stvari i da im je oprošteno
P-psi...najdraže domaće životinje...zakon su mi =)
pogotovo oni velikii
R-rakija..medena..mjac yes i roštilj... njami
S-sladoled...a ko ga ne voli? smijeh
Š-škorpion...to sam u horoskopu...ko i više od pol moje
obitelji i rodbine...al i da nisam...
škorpioni su mi zakon životinje
T-tigar..najdraža divlja životinja cerek tama...volim mrak
i tamu...prije sam se bojala..al sad mi je baš super
tama bang
U-ujo...lud 100 posto...thumbup
V-vatra...neznam zašt od uvijek mi je draga...
i vampiri...zakon stvorenja
Z-zajebancija thumbup party smokin smijeh
Ž-život...zajebana stvar..žvake..nemogu bez njih...
skoro ko čokolada...žile...ludooo thumbup


eto moje abecede...ak sam zaboravila koje slovo
nemojte mi zamjerit....

idem sad... wave smijeh
komentirajte mee...

puse kiss cerek



| whispers of the past (171) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.